mip Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 jeez.er i nytt forhold,alt er supert.Men fant ut at han er på facebook hver gang jeg feks går ut en tur.hm? ingen problem.så fant jeg ut at han blir bedt på date..han forklarte og sa at det kan jo ikke han noe for,det viktigste er jo hva han faktisk gjør..enig i det.. så hørte jeg av noen andre at han står som single der..hmm!!? er det bare meg som syns dette er litt skummelt? pratet med han om det,på en grei måte,ikke no psyko og sa at han burde i det minste forandre den statusen sin..og gjett hva.han gjorde det.problemet er at han tok bort hele statusen liksågodt.ikke single og ikke kjærste.what to do?overreagerer jeg her?er ikke dette rart?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Kanskje forholdet deres er så nytt at han ikke ønsker at gud og hvermann som han har på vennelista si skal vite at han ikke er singel og alle starte og spørre masse spørsmål? Men hvorfor spør du ikke ham enkelt og greit? Er man i et forhold skal man vel kunne spørre partneren sin når man er usikker? jeg snakker ikke om at du skal krevet et svar, være kontrollerende etc. men legge frem at du lurte på hvorfor for det gjorde deg litt usikker. Søt og usikker har man låv å være tidlig i et forhold mener nå jeg, jeg hadde ikke vært sammen med en jeg ikke hadde turt å snakke sammen med.
Gjest milkyway Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hmm er du på facebook selv? For jeg holdt på å gjøre det samme, "in a relationship with..." så er ikke kjæresten min på facebook, og de ville ikke sette inn navnet hans. Så jeg ble sinna og holdt på å fjerne hele dritten, til jeg så at det kunne stå "In a relationshit" punktum. Ikke vet jeg, men kan jo hende det bare er en så fillete ting
mip Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 er ikke der selv,men tenker på å joine;) samtidig er det litt dumt å gjøre for da setter man kanskje igang hele "sjaludo"spillet;) og det tror jeg bare får hode til å spinne mer!? men shit.det plager meg at han driver å "mailer" privat med jenter,poker dem og sånn..pluss at han er på fester med de,uten å invitere meg..får følelsen av å bli holdt litt skjult,ikke gøy!
Gjest s.n Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Synes du overreagerer!!! Jeg kan da sitte på facebook selv om jeg har kjæreste - uten at noen trenger å bli sjalu av den grunn! Jeg kan sitte både når han er hjemme og ute... Dessuten er det da mange som ikke oppgir navnet på dama/typen i egen profil! Det må da være lov å opprettholde kontakten med det vanlige livet sitt selv om man går inn i et nytt forhold! Det virker egentlig omtenksomt av han å sette seg foran maskinen når du er ute, og ikke når du er hjemme. Når du er er hjemme vil han sansynligvis vil vie deg hele oppmerksomheten!!! Hva vet jeg??
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg syns han er barnslig om han ikke forandrer statusen sin til å bli "in a relationship" Det står ikke with.... om ikke denne personen er på Facebook. SÅ det burde ikke være noe problem da. Jeg ville sett det som at han var flau over meg jeg, så jeg skjønner følelsen din veldig godt. Jeg hadde gitt han klar beskjed om hvordan du vil ha det. Takler han ikke det så takler han ikke deg, og da er vel saken klar?
Gjest Don Giovanni Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Hmm er du på facebook selv? For jeg holdt på å gjøre det samme, "in a relationship with..." så er ikke kjæresten min på facebook, og de ville ikke sette inn navnet hans. Så jeg ble sinna og holdt på å fjerne hele dritten, til jeg så at det kunne stå "In a relationshit" punktum. Ikke vet jeg, men kan jo hende det bare er en så fillete ting har også hatt noen av dem hehe TS: Ser ikke helt problemet ditt. Dersom forholdet er nytt er det ikke alltid man skriker det ut fra toppen av bytårnet. Og Facebook er vel ikke en datingsside? Har selv nettopp laget en profil der, og riktignok er jeg single og skrev det, men det betyr ikke at jeg er på jakt etter en nettdate. La forholdet få gå seg til, så skal du se det endrer seg fra relationshit til relationship
Gjest gjesteguri Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 TS, jeg skjønner deg godt. Jeg er singel selv, og når jeg og mine single venninner går inn på facebookprofilen til noen vi er interessert i, og han har ikke ført opp "in a relationship" og det er ikke tegn på at han har dame ut ifra annen informasjon der, eller bilder i albumet, så regner vi med at dette er en fyr som er tilgjengelig (for flørt, i det minste). Det hadde gjort ting veldig mye enklere for oss single som er på søker'n dersom de som faktisk var i forhold ga beskjed om det. Jeg er ikke fan av flørting / eller det å tulle med en opptatt mann, om det så er gjennom facebook, sms eller chat. Kanskje pga at jeg selv ser såpass strengt på dette, blir jeg livredd når min kjæreste finner på slikt, for jeg tror det betyr at han ikke har nok med bare meg, og vil prøve seg på markedet igjen. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort her, men jeg hadde ikke likt det. Dersom fyren velger å ikke nevne at han er i forhold (på hvilken som helst arena, real life eller på nettet) ville jeg i allefall lurt veldig på hvorfor, og blitt ganske usikker.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 er ikke der selv,men tenker på å joine;) samtidig er det litt dumt å gjøre for da setter man kanskje igang hele "sjaludo"spillet;) og det tror jeg bare får hode til å spinne mer!? men shit.det plager meg at han driver å "mailer" privat med jenter,poker dem og sånn..pluss at han er på fester med de,uten å invitere meg..får følelsen av å bli holdt litt skjult,ikke gøy! Er det ikke ok at han har jentevenninder? Problemet er nok mest ditt enn hans. Det er ikke alle som er av typen at man behlver å være med kjæresten alltid eller ha hene med på alt man bedriver. Ta det med ro nå sånn i starten av forholdet. Om dette vedvarer og at han ikke vil ha deg med på fester ofte etc så kan du kanskje begynne å lure litt heller.
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Nei jeg synes det er litt rart at han ikke bare skriver at han er i ett forhold da? Jeg ville lurt veldig på det ja, for når du endrer status så får du alltid mye mindre post enn når du står som singel. Så det er jo mistenktsomt at han ikke bare skriver at han er i ett forhold, når han faktisk er det!
hilde87 Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 jeg er helt enig med deg. skjønner ikke problemet hans med å skrive in a relashionship. uansett om forholdet er nytt er vel ikke det noe å være flau over. han burde jo være voksen nok til å ta konsekvensene av handlingene han tar som å bli sammen med deg. da burde han være voksen og stolt nok til å kunne si det til gud og hvær mann og hvorfor ikke da på facebook? nei dette må du kanskje granske litt nærmere. enten har han noe å skjule eller så vet ikke jeg. vet nå at hadde dette vært min fyr ville ikke jeg satt pris på at han ikke var villig til å gå ut offentlig om vårt forhold
Cujo Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Hvis forholdet er helt ferskt, så kan det godt hende at han ikke ønsker å fortelle alle som kan krabbe og gå om det enda.
mip Skrevet 30. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2007 helt enig i alt:)enig at jeg bare får se det ann,siden forholdet er ferskt og enig i at det er litt rart!like forvirret nå som før jooo! MEN GJETT HVA! fant akkurat ut at han har "låst" profilen sin,så nå ligger den ikke åpent lenger heller..hva er greia med det liksom?muffins muffins.. my god,prøver veeldig hardt å bare la det gå,men er redd for at dette kan bli ett enda større problem videre..tvilen er jo lagt og selv om jeg bare får tro det beste,at det er helt uskyldig,så vet jeg jo at j vil lure hver gang han drar på fest uten meg osv..syns det er vanskelig å ta det opp med han også,for jeg vil ikke være sjalu og kontrollfreak!!!kanskje jeg heller får gjøre det slutt hvis j fortsetter å plages av dette?for j vil ikke være en sjalu kjærste..blir sprø
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Tenkte eg kunne svare her sia eg tilbringe en del tid på facebook sjøl.. At han går på facebook når du er ute, tolker jeg som om at han ikkje vil være usosial og sitte der når du er hjemme.. og er fint tidsfordriv når du ikkje er der kansje.. Angående statusen hans.. når han ble i et forhold burde han kansje ha kommet på sjøl og fjerne singelstatusen.. men om han fjerner den kommer det op NN is no longer listed as singel.. og alle ej he sett gjere ditte he fått hundre spørsmål.. so kansje d han ikkje gadd... Men han fjernet no statusen når du ba om d.. tipper han ha såtte den som in a relationship viss d ha vore d du ba han om å gjere... At han nå har skjult profilen sin for alle som ikkje er venn med han ser jeg på som bare bra.. for då kan no ingen han ikkje kjenne alt lese profilen hans og dermed komme på tanken å flørte med han?? Hadde jeg vore deg hadde eg ikkje bekymra meg.. Og om du lurer på hva som skjer på hans profil.. lag din egen profil og bli venn med han.. i steden for å få andre til å spionere på han for deg..
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Enig med gjesten over!! Ellers da? Du sitter og chatter på Kvinneguiden? Kanskje han lurer veldig på hva du holder på meg også??? Min kjæreste syntes det var svært så jeg dreit å skreiv på tastaturet og han ble litt sånn stille og sur når jeg var her... Men så fikk han vite hva det var og hva jeg svarte på osv. og da var det jo ikke noe å være redd for. Jeg er på facebook også. Ingen jeg vet holder på med noe flørting og sjekking der. Man holder bare kontakt med vennene og kollegaene sin og sender hverandre drinker og mye tull og tøys. Bare moro. Jeg har selvfølgelig også lukket profil. Kjæresten min kan ikke gå inn på den for han vil ikke ha profil på facebook. Han synes det er noe tull som han ikke orker å bruke tid på. Men jeg kan ikke ha åpen profil bare for at han skal kunne sjekke profilen min! Da vil den jo være åpen for alle andre også og jeg er ikke interessert i at "hele verden" skal se på mine bilder og hva jeg har skrevet på min profil. Det er uskyldig - men det er privat!
mip Skrevet 30. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. september 2007 sendte han en mail,hvor jeg forklarte hva jeg tenker om det,passet på å fortelle han hvor fornøyd jeg ellers er..sånn at han ikke tar alt som kritikk.fikk frem at jeg er ikke ute etter å kontrollere og at det siste i verden j ønsker er å bli en sjalu og kjiip kjærste for han.for da vil hverken jeg eller han ha det noe godt.syns det er en ærlig sak..? blir en så hårfin grense..syns det er ydmykende å ta opp,å innrømme at man er sjalu og usikker..men samtidig så vil det jo vise seg om han er en bra mann og oppegående nok i hode til å forstå at j ikke er ute etter å "ta" han.kun å kvele dette mens det ennå ikke er verdens største problem..jeg aner ikke. kan gå begge veier det her..takk for svar da;)
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Hvis man er kjæreste med noen så er man da i sin fulle rett til å føle seg såret hvis kjæresten presenterer seg som singel! Eller at han holder forholdet skjult for omverdenen. Du har ingenting å unskylde deg for mip. Det er heller han som skal unskylde. For hvis han er kjærste med deg så er han ikke singel!!! Kan hende han har glemt... ikke visst.. hvordan på facebook. Men jeg er på facebook selv, jeg er ikke spesielt god på data tekniske ting. Men når du nedover en meny skal velge å fortelle (eller ikke fortelle) hvor du bor, når du er født, om du singel eller i forhold, om du er ute etter vennskap, flørt osv. Ja det klarer de fleste. Og om noe av denne statusen forandrer seg så gå man lett inn igjen og gjør endringer. Det betyr ingenting at kjøresten ikke er på facebook. Nå man velger "in a relationship" så kan man deretter velge å legge til "with" og så navnet på kjæresten; men da må også kjæresten være på facebook. Er ikke kjæresten på facebook velger man bare "in a relationship" for å vise at man er i et forhold. Det er enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Typen min var ikke interessert i at det skulle stå på Facebook at vi e sammen. Hans relationship status var helt fjernet. Da ble jeg sur og sa at jeg vil det skal stå der, og til slutt fikk jeg presset ham til det. Ikke fordi det var så viktig for meg at det står der, men ble veldig viktig for meg da han IKKE ville det skulle stå. Skal jeg være hemmelig liksom? Nei takk. Så nå står det der og har stått der i flere måneder, og alle er fornøyde. Jeg synes forresten ikke du overreagerer. Registrer deg på Facebook selv, og press på for å få ham til å forandre status (noe annet er det hvis forholdet er nytt, da må du kanskje vise litt forståelse for at han ikke ønsker å gjøre det offentlig blant klassekamerater fra barneskolen, hun han rotet med på quarten i fjor sommer og søskenbarn og tremenninger på andre siden av landet helt enda, men om dere har vært sammen lenge eller det har vært seriøst en stund så bør han ikke ha noe imot at det står der!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå