Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er oppfriskende med litt farge, men leppestift blir litt for markant igjen.

Gloss blir for voldsomt til hverdags og det må være noe som ikke forsvinner med en gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Farget leppepomade? Clarins har noen supre, og de gir både litt farge, og er behagelige på leppene uten å bli "for mye". :) Nr. 13 er en naturlig, brunrosa tone uten glitter eller skimmer.

Skrevet

Rosebuds salve? Jeg liker den originale ganske godt - og den er fin til sprukne neglbånd også.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg bruker Clarins sin lipbalm nr 12, den er så fin til hverdagsbruk syns jeg.

Skrevet

Jeg liker heller ikke å ha markant farge/gloss på leppene, så jeg gjør et kompromiss; Jeg tar først på litt rosebud med jordbærsmak på leppene, så bruker jeg en liten øyenskyggekost og tar på litt av Nars sin blush i fargen "Orgasm" over der igjen. Gir en svak, ferskenrosa farge. Og klapper inn litt rosebud over der igjen så det ikke ser så tørt ut.

Skrevet

Jeg vil også anbefale Clarins sin lipbalm, den er supergod.

Skrevet

Jeg har Guerlain KissKiss Maxi Shine i fargen Natural Shine, og er veldig fornøyd med den. Den gir litt farge (veldig naturlig, som fargenavnet vel hinter om), men er gjennomskinnelig og nøytral. Gir litt "shine" på leppene, men ingenting i nærheten av gloss, og gir godt med fukt. Finnes også i en rekke andre farger, alle er gjennomskinnelige. Jeg har lyst på den som heter Nude Shine, også... ;)

Skrevet

Bruker enten Rosebud salve, eller Elizabeth Arden sin eight hour cream. Funker fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...