Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Etter 6 mnds heftig, intenst forhold med en kjæreste som tok meg storm ble jeg dumpet fordi han "fikk angst". Dette er ca 2 mnd siden og vi har ikke pratet siden, ettersom jeg fortsatt hadde sterke følelser for ham og trengte å kutte ham ut helt for å kunne gå videre. I følge han selv hadde han fortsatt sterke følelser for meg, men visste ikke hva han ville osv... Uansett, føltes det best å kutte ham ut fullstendig etter bruddet fordi ting ble så utrolig vondt, intenst og vanskelig. Da vi kuttet kontakten kuttet vi den tvert, og har ikke vekslet et ord siden. Nå har han imildertid begynt å dukke opp de stedene jeg pleier å gå på når jeg er ute. Og han behandler meg luft. Mens vennene hans kan smile og si hei later min eks som han ikke ser meg. Han sier ikke hei. Passerer med 15 cm klaring uten å se opp. Uten å smile. Ikke noe hei. Ingenting. Jeg kunne like gjerne vært et menneske han aldri hadde møtt før. Og jeg blir så lei meg. Aldri har jeg vært så nær noen som denne fyren. Det var dødesens seriøst mellom oss da det sto på. Snakket om alt, delte alt, sov sammen hver natt, møttes nesten hver dag. Kan virkelig ikke fortså at han kan oppføre seg slik som nå. Han bare feier forbi, som om han aldri har sett meg før i sitt liv, og jeg blir så perpleks at jeg ikke klarer å reagere. det var mitt valg å droppe kontakten, men det var hans valg å avslutte forholdet. Vi har aldri noengang kranglet eller utvekslet vonde ord om hvernadre. Mannen er 34 år gammel, og jeg mener virkelig at han egentlig er snill, reflektert og omtenksom og at vi delte noe helt spesielt. Nå føles de som om han pisser på meg, på oss og det som var. Jeg forstår virkelig ikke hva det er han driver med og hvorfor. Noen som har opplevd lignende? Jeg klarer ikke å drite i dette.
Cujo Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Det er jo barnslig oppførsel å ikke hilse på deg. Det er mulig han gjør dette for å beskytte seg selv, for å holde avstand, for å komme over deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Virker i grunnen ganske demonstrativt. Vitner i alle fall om at han ikke har et helt avslappet forhold til greia. naturlig reaksjon når en ser nen en kjenner eller har kjent er å si hei. Hvis han ikke klarer det er ting kanskje ikke så enkelt for ham heller.
Gjest TS Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Synes bare det er så fryktelig trist. I mange måneder var han min aller beste venn. Forholdet vårt startet raskt, og sluttet raskt, og det var forferdelig da det tok slutt. Han visste vel ikke helt hva han ville da han gjorde det slutt heller, og nettopp det gjorde at jeg kuttet ut kontakten, orket ikke å foholde meg til alle de blandede signalene han sendte, fikk så mange forhåpninger om at han skulle endre mening. Har savnet han så fælt i ettertid, men nå når han dukker opp på "mine" steder blir alt verre. Er så j**lig kjipt å se at en som har vært så nær deg plutselig er helt kald. Hadde han oppført seg normalt, likegyldig, vennskapelig eller lignende..men det er total ignoranse. Han ser min vei, men holder seg på avstand og ser tvers tvers gjennom meg når han går forbi. Fra en voksen mann som i følge seg selv "ser opp til meg, respekterer meg, beundrer meg og er utrolig glad i meg". Jeg blir helt kvalm av dette. Skulle ønske jeg bare kunne gitt faen, men jeg synes detter er ekstremt vanskelig å svelge og ødelegger mye av mitt syn på han og vårt forhold som jeg satte utrolig pris på.
Bokormen Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Vi har ikke pratet siden, ettersom jeg fortsatt hadde sterke følelser for ham og trengte å kutte ham ut helt for å kunne gå videre. Rett meg om jeg tar feil, men jeg forstår det slik at du har bedt om å ha null kontakt. Kan hende at han fortsatt tolker det slik at dere ikke skal ha noen kontakt og at han derfor ikke hilser osv. fordi han er usikker på om du syns det er greit? Skjønner godt at det er ubehagelig, så du kan jo stoppe han neste gang og si at du syns det er helt greit at dere er på hils osv
Gjest TS Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Kanskje du har rett, bokormen, at han rett og slett tar mitt ønske om ingen kontakt veldig bokstavelig. Synes uansett det blir vel barnslig, demonstrativt og kaldt. Mitt ønske om å kutte kontakten kom jo rett at jeg ble dumpa. Nå har det gått litt tid, og man får jo ting på avstand da. Synes det blir for dumt at man ikke kan behandle en man har vært glad i med litt repsekt.
Merneith Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Jeg skal være ærlig. Jeg skulle av og til ønske at jeg klarte å oppføre meg som eks-kjæresten din. Jeg har en eks som jeg har ingen interesse av å hilse på. Eller å snakke med. Men jeg gjør det jo. Men hvis det plager deg, så kan du jo hilse på han selv? Og fortelle han hvordan dette oppleves for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå