minienthe Skrevet 29. september 2007 #1 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) noen som har tips til typer som kan bestilles over nett ? en fordel at de har en diskret lukt og et pluss hvis de har smak men det er ingen nødvendighet så lenge man kjenner at man blir varm ved bruk. *edit, glemte* den til kondomeriet er litt "dau"... testet en type på et såkalt homeparty en gang som var vannvittig varmende men jeg husker jo såklart ikke hva merket heter. Endret 29. september 2007 av minienthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 29. september 2007 #2 Del Skrevet 29. september 2007 Den til kondomeriet, tenker du da på de små "prøvene" i plastikkbeholder? Den testet jeg, og ohlala sier jeg bare, det var noe for seg selv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Del Skrevet 29. september 2007 Det er etterhvert kommet MANGE forskjellige varmende oljer på markedet og varmende glidemidler... de fleste onlinebutikker har vel ganske mange forskjelloige, sjekk kondomeriet, erotikknett & cupido fks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 29. september 2007 Det er etterhvert kommet MANGE forskjellige varmende oljer på markedet og varmende glidemidler... de fleste onlinebutikker har vel ganske mange forskjelloige, sjekk kondomeriet, erotikknett & cupido fks. tenkte det men jeg lurte på om folk her inne hadde erfaring med spesifikke typer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 29. september 2007 Den til kondomeriet, tenker du da på de små "prøvene" i plastikkbeholder? Den testet jeg, og ohlala sier jeg bare, det var noe for seg selv :-D he he, nei dette var en slags flaske... ser de har den på nettsiden og den var mindre effektiv på meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pest Skrevet 30. september 2007 #6 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har prøvd denne, men jeg tror nok det finnes bedre varmende glidemidler. Merker det kun hvis man blåser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har prøvd denne, men jeg tror nok det finnes bedre varmende glidemidler. Merker det kun hvis man blåser. men jeg er ute etter ren massasjeolje og ikke til invortes bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pest Skrevet 30. september 2007 #8 Del Skrevet 30. september 2007 Åja, beklager! Jeg leste litt feil Men bare et lite tips når det gjelder massasjeoljer generelt, veldig mange av de har veldig søt og kvalmende lukt, så anbefaler å lukte på de før du evt. kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men bare et lite tips når det gjelder massasjeoljer generelt, veldig mange av de har veldig søt og kvalmende lukt, så anbefaler å lukte på de før du evt. kjøper. jeg vet, har brent meg på den der før... grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 1. oktober 2007 #10 Del Skrevet 1. oktober 2007 Invit varmende massasje oljer er kjempedeilige! Jeg har kjøpt mine i Sverige, men tror det er flere butikker her i landet som selger dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest invit_massasjeojle Skrevet 1. oktober 2007 #11 Del Skrevet 1. oktober 2007 Invit varmende massasje oljer er kjempedeilige! Jeg har kjøpt mine i Sverige, men tror det er flere butikker her i landet som selger dem Hvilken smak/hvilke smaker anbefaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 1. oktober 2007 #12 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hatt en fra helsekosten som var veldig god. Ikke minst fordi kjæresten slapp å lukte som et gigajordbær etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 1. oktober 2007 Invit varmende massasje oljer er kjempedeilige! Jeg har kjøpt mine i Sverige, men tror det er flere butikker her i landet som selger dem hvilket merke ? og gir de en skikkelig varm effekt på huden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hatt en fra helsekosten som var veldig god. Ikke minst fordi kjæresten slapp å lukte som et gigajordbær etterpå.. he he, høres bra ut... men gir den en skikkelig varmende effekt ? og hvilken helsekostbutikk er den kjøpt ? navn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 2. oktober 2007 #15 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hei! Er du på jakt etter massasjeolje eller andre morsome ting bør du ta en tur innom xxxxx! Der er det veldig gode priser, og de reklamerer med at de sender pakkene diskre! -meg- Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 3. oktober 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå