Gjest mormor Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Hæ ?? Er det ikke lov å være naken heller nå ? ..kan dette ha noe med muslimene å gjøre ?
Tabris Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 (endret) Hva i himmelens navn har dette med muslimer å gjøre?! Nepal er hovedsaklig et hinduistisk land. Endret 28. september 2007 av Tabris
mysan Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hva i himmelens navn har dette med muslimer å gjøre?! Nepal er hovedsaklig et hinduistisk land. Sånn blir det lett når man antar at alt som er ikke-vestlig er muslimsk.
Bokormen Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Da Mt.Everest er regnet som et hellig fjell, skjønner jeg de veldig godt. Tror ikke norske kristne hadde satt noe særlig pris på om folk møtte opp nakne i feks kirken heller.
Merneith Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Ja, disse muslimene altså. Du var veldig morsom nå TS, om enn ufrivillig.
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg forstår nepalerne godt jeg. I 10 minusgrader på verdens høyeste fjell er det farlig nok fra før om man ikke skal up'e risikoen ved å stille i nettoen. Mt. Everest klatrere er også gjester i et fremmed land og bør faktisk respektere reglene som gjelder.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Her i landet har vi vel også lovgivning som tilsier at man ikke skal være naken på steder der det kan være støtende for andre? Tror nok det hadde kommet en og annen anmeldelse om folk hadde gått nakne opp Galdhåpiggen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå