Gå til innhold

ID

Gjest IKEA - kom deg hjem

Anbefalte innlegg

Gjest IKEA - kom deg hjem
Skrevet

Nå er Dior sin lyseste (100) og Chanel sin lyseste (10) hakket for mørke til meg bare for å gi dere en pekepinn. Og jeg lurer på hvilken farge i IDs fargespekter som passer til meg. noen som har peiling?

Jeg har tørr hud, passer dette til tørr hud? vil ikke bruke penger på noe som tørker ut huden min heller, er det en mineralfoundation som er spesielt tilpasset for tørr hud? :) hilsen ikea-dama

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

ID foundation i farge Fair er den lyseste

Skrevet

Jeg bruker ID's farge "Fair", som er den lyseste. Jeg bruker alltid den lyseste når det gjelder alle typer foundations, og noen ganger er de for mørke til meg.

"Fair" er rimelig lys, lysere enn huden min egentlig, men er veldig gjennomsiktig, avhengig av hvor mye du tar på. Dessuten er ID sine foundations veldig "tilgivelige", det vil si at de fleste kler mer enn en farge. (Har akkurat bestilt "medium", men har ikke prøvd den enda.)

Så jeg tror du trygt kan prøve "fair". De har også en som heter "fairly light", den er like lys, men passer for de med gylne undertoner i huden.

Ta en titt på siden deres, og trykk på "Find your shade", så blir det kanskje enklere. :)

Jeg har også tørr hud, og ID sin foundation passer helt fint til meg, den tørker ikke ut huden så lenge du tar på fuktighetskrem før du tar den på.

Skrevet

Vet noen om det finnes små prøver på ID sine foundations? så jeg slipper å kjøpe en hel krukke...

Skrevet
Vet noen om det finnes små prøver på ID sine foundations? så jeg slipper å kjøpe en hel krukke...

Nei, d gjør d nok ikke. Men vi selger ID, og hos oss legger vi alltid på kunden sånn at hun kjenner og ser hvordan d er på seg selv;;)

Du kan jo få lagt d på i ett parfymeri, og gå med d en stund slik at du kjenner hvordan d er??

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...