Gjest Frysepulver Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen som har handlet herfra?
Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Ja, jeg har handlet flere ganger fra Net-a-porter. Noe spesielt du lurer på? Særlig salget deres er veldig bra, synes jeg. Har gjort flere kupp derfra.
Unika Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Handler også derfra. Er min favorittside på nett, meget god service!
Gjest Frysepulver Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Hvordan er det med toll osv? Ting koster jo litt mer der...
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Du betaler vanlig toll og kostnader. De skriver ikke gave eller lignende hvis det var det du lurte på. Ja, det er dyrere, men det er heller ikke HM du handler hos. Du får hva du betaler for. De selger "the real thing", ingen fakes med andre ord.
Gjest Frysepulver Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Ok, da ringer jeg kjæresten til onkelen min og spør om jeg kan sende det til han i England så han kan sende det videre hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå