Gå til innhold

Norsk musikk som er fengende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en norsk sang/norsk artist som er fengende med et passe raskt tempo (ikke ballade). Noen gode forslag? Nå står det helt stille her. Har ikke noen gode forslag i farten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruksområde? Tenkte "Hun er fri" med en gang, men den passer muligens veldig dårlig...

Skrevet

Jenter på 10-17 år som skal ha et drillprogram i forbindelse med en konsert hvor tema er norsk musikk. Jeg prøver å finne en sang som er fin, som de fleste kjenner til.

Skrevet (endret)

nei, den blir det ikke, syns det er vanskelig å lage noe som passer til forelska i lærern. Dessuten orker jeg ikke å spille den sangen mange ganger under trening og når jeg skal lage den. Det samme går til rune rudberg ;) tihi

Endret av Revenka
Skrevet
nei, den blir det ikke, syns det er vanskelig å lage noe som passer til forelska i lærern. Dessuten orker jeg ikke å spille den sangen mange ganger under trening og når jeg skal lage den. Det samme går til rune rudberg ;) tihi

:fnise:

Skrevet
Jenter på 10-17 år som skal ha et drillprogram i forbindelse med en konsert hvor tema er norsk musikk. Jeg prøver å finne en sang som er fin, som de fleste kjenner til.

EN solskinnsdag med Postgirobygget kjenner alle til, og har en passe rytme til drilling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...