Kvist Skrevet 28. september 2007 #1 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt løse beltespenner? Har en kjole med tilhørende belte, og så har selvfølgelig spenna gått i stykker. Har forsøkt å google men finner bare sånne spenner med skjeletthoder, skytevåpen, logoer og annet snask på. Lyst på en nøytral en, av typen ring eller firkant med tversoverpinne og "motkrok". Skal være til et flettet belte. Og aller helst er den gullfarget eller beige. Har forsøkt Panduro og den lokale sybutikken, de hadde et par stykker, men da i kjip svart plast. Dessuten var de så små, jeg må ha ca 7cm tvers over. I dag har jeg også lært at det finnes lommerlerkebeltespenner og lighterbeltespenner. Lurer på hvem som kjøper sånt, og hvordan man bruker lighteren uten å antenne genser/topp. Og hvem skal drikke av lommelerka du har på magen? Hehe... Tror jeg begynner å bli gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Del Skrevet 29. september 2007 skinnlåven har masse beltespenner. søk på skinnlåven på google Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Del Skrevet 30. september 2007 Kontakt Stoff og Stil. De har et utrolig godt utvalg så kanskje du finner noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå