Arwen Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er noen av disse familiebladene verdt å abbonere på? Hva står det egentlig i de? Ser for meg mye gjentagelser og like balder slik som gravidbladet.
Blueberry Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg abonnerer på Foreldre og barn. Er myyye mer fornøyd med det enn jeg var med Gravid. Der var det jo det samme i hvert eneste blad... Men om det er verdt å abonnere på det.... Tar ukesvis før jeg rekker å lese bladet da, og det blir mest skumlesing. Dersom du er glad i å lese blad og føler du har tid til det så anbefaler jeg det bladet. "Mamma" kjenner jeg ikke til.
Cilla Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Jeg abonnerte på Foreldre og barn første året etter datteren min ble født. Da var jeg dritlei for å si det mildt av alle vidunerrådene " hvordan få barnet til å ditt og datt" og da virket det som om de begynte på igjen med samme typen artikler. Jeg har abonnert på mamma siden starten (2 år??) og er fremdeles veldig fornøyd. Mindre høytidelig, god blanding av stoff, kjendis intervjuet synes jeg alltid er bra.
prinsessa Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Jeg har abbonert både på foreldre og barn og mamma. Men syns så absolutt at mamma er best. Foreldre og barn går det samme igjen hele tiden og jeg syns dette bladet er veldig "traust". Føler at mamma er for de litt mer "hippe" ikke at jeg er så veldig hipp altså
Kayli Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg abonnerte på "Foreldre & Barn" et par år etter første barnet var født. Syntes det var et OK blad når jeg hadde så små barn, men det var akkurat som det ikke "fulgte med" når barnet ble eldre. Fokuset er på de minste, følte i alle fall jeg. Den største forskjellen mellom "Foreldre & Barn" og "Mamma" er etter mitt syn at sistnevnte har mer om mammaen enn om barnet, hvis du skjønner. Jeg synes "Mamma" er et koselig blad. Arver det etter søsteren min som abonnerer.
katla Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg liker godt det svenske bladet Mama jeg da (de har på Narvesen). Litt mer glam enn Mamma. Litt historier, ulike temaer og endel klær/ting. Perfekt, synes jeg. Synes F&B og Mamma er litt kjedelige...
Chassi Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Jeg abonnerer på Foreldre og barn. Er myyye mer fornøyd med det enn jeg var med Gravid. Der var det jo det samme i hvert eneste blad... Men om det er verdt å abonnere på det.... Tar ukesvis før jeg rekker å lese bladet da, og det blir mest skumlesing. Dersom du er glad i å lese blad og føler du har tid til det så anbefaler jeg det bladet. "Mamma" kjenner jeg ikke til.Ja, enig! Kjøpte vel ett eller to Gravid når jeg gikk gravid men det var som du skriver, samme greia bare forskjellig vinkling. Da gav FoB meg mer som ny-mamma. Gode tips og råd om dette og hint. Interessante artikler bl.a. Abonnerte på FoB i ca 2-3 år.
Grooo Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Mye bedre å låne på biblioteket. Spiller ingen rolle om man låner et tre mnd. gammelt blad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå