Gjest Spirella Skrevet 28. september 2007 #1 Del Skrevet 28. september 2007 Ser du på NRK? Hva ser du på av faste programmer da? OG hva ser du på sånn ellers av NRK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 28. september 2007 #2 Del Skrevet 28. september 2007 Ser så og si aldri på tv, men har litt sansen for flere av programmene på NRK. Typisk norsk, Nytt på nytt, Schrødingers katt, Der ingen skulle tru at nokon kunne bu er noe av det jeg har sett på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 28. september 2007 #3 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg ser endel på NRK - Deilig å slippe alt dette reklamemaset som er på de andre kanalene! Ser fast på: Beat for Beat, Nytt på Nytt, "Skavland med Anne Grosvold" (eh, husker ikke hva det heter nå ) Nytt på Nytt, detektimen på fredager, Colombo på mandager, ellers ser jeg på nyhetene og div. andre programmer som kanskje ikke er serier men... JA! Jeg liker NRK ...om jeg betaler linsens? JA, jeg gjør faktisk det! Det har jeg gjort siden jeg fikk besøk av "lisenskontroløren" Ser på TV2 og TV Norge også.... For det meste ser jeg på Discovery, Zone Reality, National Geographic, BBC Food, Travel, Animal Planet,Travel & Living, Viasat Nature & Crime mm. Men jovisst ser jeg på NRK Ser egentlig ikke så mye på TV men når jeg først ser, så er det de nevnte kanalene jeg ser på! Endret 29. september 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2007 #4 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg ser på Sopranos og Curb på NRK3, noen ganger Daily Show. Nytt på Nytt og Jordmødrene på NRK1. Følger også med på noen serier på TV2,ellers ser jeg ikke så mye på tv egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 30. september 2007 #5 Del Skrevet 30. september 2007 Disse programmene ser jeg jevnlig på NRK for tiden: Halvseint Jordmødrene Dagsrevyen Nytt på nytt FBI The Daily Show Tilbake til 90-tallet Lyden av lørdag Løvebakken Ellers så hadde jeg sett på seriene House og Heroes dersom jeg ikke hadde sett det på nett allerede. NRK er en knall kanal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 30. september 2007 #6 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg ser mer på NRK enn på andre kanaler. Er jeg hjemme ser jeg på: Dagsrevyen Lokale sendinger Migrapolis Nytt på nytt Beat for beat Ser også på en del dokumentarer. Jeg synes kvaliteten på det NRK sender er bedre enn på andre TV-kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 30. september 2007 #7 Del Skrevet 30. september 2007 NRK er best!! Ingen reklame, og høy kvalitet! Her i huset ser vi barne TV, fredagskvelden er fast på NRK, Dagsrevyen, House, serien om 90-tallet. Eller er det litt tilfeldig hvilke program vi ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå