Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tilla_*
Skrevet

Jeg har så lyst til å lage monogram, men hvordan gjør man dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Word - det er den enkleste måten. Prøv deg frem med initialene deres i forskjellige skrifttyper. Bruk tekstbokser for da kan du flytte dem rundt for å få til en bra plassering av bokstavene i forhold til hverandre.

Skrevet (endret)

Jeg søkte itte monogrammer på nettet, fant mange fine, åpnet de i adobe og rettet på de slik at vi fikk inn våre bokstaver....enkelt og greit :)

Endret av tuscany
Skrevet

Jeg prøvde som du sa, fant noen fine på nettet, og lagret dem. Åpnet i adobe, men fikk ikke til å rette på bokstavene :tristbla:

Skrevet
Jeg prøvde som du sa, fant noen fine på nettet, og lagret dem. Åpnet i adobe, men fikk ikke til å rette på bokstavene :tristbla:

Da har du nok bare Adobe Acrobat Reader på pc'n. Da får du kun lov til å lese dokumentene, ikke rette på de.

Skrevet

jeg lager dem i photoshop og synes de blir ganske fine. Må bruke layers og legge over hverandre, speilvende og prøve deg litt frem. men gjelder å fa egnede fonter, Med destandard fontene kan de bli litt kjedelige.

hvis du ikke får det helt til send meg pm med initialene så skal jeg se om kanskje jeg kan lage et forslag til deg. :goodbye:

Skrevet
jeg lager dem i photoshop og synes de blir ganske fine. Må bruke layers og legge over hverandre, speilvende og prøve deg litt frem. men gjelder å fa egnede fonter, Med destandard fontene kan de bli litt kjedelige.

hvis du ikke får det helt til send meg pm med initialene så skal jeg se om kanskje jeg kan lage et forslag til deg. :goodbye:

Hvilke fonter har du brukt når du har laget da? jeg har ikke klart å finne noen fine enda som passer til monogram

Skrevet

jeg lagde vårt i photoshop... :)

<------------ ser slik ut..

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

photoshop er grei å lage i. har prøvd en del der, og med fonter jeg har lastet ned fra nett...

Endret av BenedicteK
Skrevet
jeg lagde vårt i photoshop... :)

<------------ ser slik ut..

Det var kjempe fint..

Hvilken font hat du brukt?

Skrevet

mener det var en font som heter "adine kirnberg" ellerno i den duren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...