Gjest Gjest_Tilla_* Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg har så lyst til å lage monogram, men hvordan gjør man dette?
mowgli Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 I Word - det er den enkleste måten. Prøv deg frem med initialene deres i forskjellige skrifttyper. Bruk tekstbokser for da kan du flytte dem rundt for å få til en bra plassering av bokstavene i forhold til hverandre.
evilla Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 (endret) Jeg søkte itte monogrammer på nettet, fant mange fine, åpnet de i adobe og rettet på de slik at vi fikk inn våre bokstaver....enkelt og greit Endret 29. september 2007 av tuscany
Gjest 8CD5BA Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Jeg prøvde som du sa, fant noen fine på nettet, og lagret dem. Åpnet i adobe, men fikk ikke til å rette på bokstavene
mowgli Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg prøvde som du sa, fant noen fine på nettet, og lagret dem. Åpnet i adobe, men fikk ikke til å rette på bokstavene Da har du nok bare Adobe Acrobat Reader på pc'n. Da får du kun lov til å lese dokumentene, ikke rette på de.
Gjest Januarbrud 08 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Her er en som har dette som sitt yrke: ://www.cathrinedesign.no/monogram/ Her er annonsen hennes på Finn: http://www.finn.no/finn/service/object?fin...4dbc4L5RH468445 Vi har laget monogram selv i photoshop.
pinkybride Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 jeg lager dem i photoshop og synes de blir ganske fine. Må bruke layers og legge over hverandre, speilvende og prøve deg litt frem. men gjelder å fa egnede fonter, Med destandard fontene kan de bli litt kjedelige. hvis du ikke får det helt til send meg pm med initialene så skal jeg se om kanskje jeg kan lage et forslag til deg.
BenedicteK Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 jeg lager dem i photoshop og synes de blir ganske fine. Må bruke layers og legge over hverandre, speilvende og prøve deg litt frem. men gjelder å fa egnede fonter, Med destandard fontene kan de bli litt kjedelige. hvis du ikke får det helt til send meg pm med initialene så skal jeg se om kanskje jeg kan lage et forslag til deg. Hvilke fonter har du brukt når du har laget da? jeg har ikke klart å finne noen fine enda som passer til monogram
MrsG Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 jeg lagde vårt i photoshop... <------------ ser slik ut..
BenedicteK Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) photoshop er grei å lage i. har prøvd en del der, og med fonter jeg har lastet ned fra nett... Endret 19. oktober 2007 av BenedicteK
Silje79 Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 jeg lagde vårt i photoshop... <------------ ser slik ut.. Det var kjempe fint.. Hvilken font hat du brukt?
MrsG Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 mener det var en font som heter "adine kirnberg" ellerno i den duren
naley Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 her viser de hvordan du kan lage monogram selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå