Gjest undrende meg Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Jeg har aldri hatt en orgasme! Tiltross for at jeg har vært i et fast forhold i 3 år nå.. Vi er veldig trygge på hverandre og har et bra sexliv. Ikke noe i veien med hans prestasjoner! Men jeg får bare ikke orgasme. Noen som meg? Er dette unormalt? Er det noe galt med meg eller?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Vi er to Jeg får det ikke til alene heller. Elsker sex, og er vant til at det er sånn, men jeg blir jo selvfølgelig frustrert og ønsker meg det andre har av og til...
Gjest sexfrid Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Aldri alene heller? Ikke med oralsex eller vibrator? Hvis det er bare under samleie du ikke får orgasme, så har jeg et tips. Jeg trodde i mange år at jeg ikke kunne få orgasme under samleie. Men så fant jeg løsningen :-). Prøv å få kjæresten din til å enten gi deg oralsex eller bruke vibrator helt til du nærmer deg klimaks. Like før du får orgasme, kan han komme inn i deg. Hvis du er sekunder før orgasme, vil du høyst sannsynlig få orgasme med ham inne i deg. Og så er det bare å øve videre, etterhvert vil du "lære" hva som skal til for å få orgasme med ham inne i deg. Og til slutt kan du det!
Gjest undrende meg Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Aldri fått det alene jeg heller..
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Det enkleste for meg var å onanere i all ensomhet og ha det stille og stressfritt rundt meg. Bruk glidemiddel og god tid på å finne ut hvor du liker å bli berørt og hvordan. Kan ta noen forsøk og ganske mye stimuli men etter at du nesten har fått det til noen ganger så blir du nok mer dreven. Og husk at det er viktig å ha psyken med seg....har veldig lett for å få orgasmer men om jeg har mye å tenke på så funker det rett og slett ikke.
Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Hvis du aldri har fått det alene heller, tror jeg det er en idé å prøve det først. Bli rett og slett kjent med deg selv. Vanskelig å fortelle en partner hva som skal til, hvis man ikke vet det selv engang.
Gjest Tulipa Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Kanskje litt vanskelig for meg å svare på dette innlegget - for jeg har onanert og hatt orgasmer fra jeg var en ganske liten jente. Men jeg anbefaler deg å kjøpe en god vibrator - da er man garantert orgasme. Spesielt vil jeg anbefale massasjeapparatet du finner på forsiden av Kvinnguiden - i artikkelen, "Orgasmemaskinen" ... MX Fighter .. da skal jeg garantere at orgasmen kommer på null komma null .. den er bare fantastisk Den er bare helt genial om du ønsker deg en orgasme i en fart når du er alene - men kan også brukes sammen med mannen. Les artikkelen - og lær ... den er dyr, men verd hver krone .. Jeg kjøpte min for 7 år siden og den funker som bare det ..
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg har ønsket meg MX Fighter en stund fordi den har fått så gode kritikker, men akkurat nå renner pengene ut på nødvendige ting. Den er veldig dyr hvis den skuffer, og jeg har onanert i over 10 år, hatt flere elskere og har flere vibratorer fra før... Verden er ikke helt rettferdig (første gjest)
Gjest jente23 Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Jeg har heller aldri fått orgasme med en partner, selv om jeg har hatt flere forskjellige, og virkelig prøvd. Alene går det veldig lett. Klitoris orgasme klarer jeg å gi meg selv. Men det er vel ikke klitoris orgasme folk får når de får det under samleie? Det hender at jeg føler at jeg er i nærheten, men tror jeg har en slags sperre på det. Jeg blir veldig lett distrahert, og tenker på mye annet under sex. Det er ganske frustrerende til tider, men jeg har jo et godt sexliv allikevel. Det verste er når partneren plager seg selv med det, og føler det er hans skyld. Jeg har en dildo/vibrator som heter rabbit, den er veldig bra! Er kjøpt på nettet, og kostet ikke all verden. Er nok en slags kopi av den ekte, siden den var så billig, og der litt annerledes ut. men den funker skikkelig! http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=328
Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 ... Alene går det veldig lett. Klitoris orgasme klarer jeg å gi meg selv. Men det er vel ikke klitoris orgasme folk får når de får det under samleie? ... Jo, det går fint an å få klitoriskorgasme ved samleie. Jeg tror jeg faktisk har lest at dette er det mest vanlige.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Jeg har ønsket meg MX Fighter en stund fordi den har fått så gode kritikker, men akkurat nå renner pengene ut på nødvendige ting. Den er veldig dyr hvis den skuffer, og jeg har onanert i over 10 år, hatt flere elskere og har flere vibratorer fra før... Verden er ikke helt rettferdig (første gjest) Jeg kjøpte denne fordi den ble skrytt opp i skyene. Jeg får aldri orgasme uten vibrator,så jeg behøver enorm hurtig vibrasjon. Jeg ble skuffet over MX fighteren. Jeg tviler ikke på at den virker så det suser på de som ikke har STORE problemer med å komme. Men min rabbit og ikke minst, mitt eldgamle phillips massageapparat ( fra 7o-80 tallet...) slår den ned i støvlene. Leste at det var anbefalt å legge en dyne mellom underlivet og mxfighteren og at noen til og med brukte den utenpå buksen. Da har de lett for å komme! Hadde jeg gjort det så hadde jeg ikke kjent noenting. Jeg har truse på og den er helt grei, men ikke verd all skrytet.Det skulle vært enda et høyere trinn på vibrasjonene. Tempo-tempo-tempo
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Samme her, aldri fått orgasme hverken med partner eller alene, før kanskje muligens for noen uker siden. Har prøvd dusjen før, men det funket aldri, men nå så ga jeg meg ikke før jeg fant riktig sted og det bygde seg opp. Men jeg vet ikke jeg... usikker på om jeg har greid å kjøre løpet helt fullt ut... ikke helt sikker. Uansett, så må jeg ha så sterk styrke på dusjen at det nesten gjør vondt på huden for at det skal begynne å funke noe i det hele tatt. Noen av oss er nok bare uheldige, og har fått utdelt en meget mye mindre følsom klitoris :gråte: Men prøv det. Kjelper gjerne å sitte i dusjen også, for da kommer du bedre til med strålen. Ikke gi deg før du har funnet et punkt på klitoris som er litt mer følsomt enn andre.
Gjest Tulipa Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Jeg kjøpte denne fordi den ble skrytt opp i skyene. Jeg får aldri orgasme uten vibrator,så jeg behøver enorm hurtig vibrasjon. Jeg ble skuffet over MX fighteren. Jeg tviler ikke på at den virker så det suser på de som ikke har STORE problemer med å komme. Men min rabbit og ikke minst, mitt eldgamle phillips massageapparat ( fra 7o-80 tallet...) slår den ned i støvlene. Leste at det var anbefalt å legge en dyne mellom underlivet og mxfighteren og at noen til og med brukte den utenpå buksen. Da har de lett for å komme! Hadde jeg gjort det så hadde jeg ikke kjent noenting. Jeg har truse på og den er helt grei, men ikke verd all skrytet.Det skulle vært enda et høyere trinn på vibrasjonene. Tempo-tempo-tempo Jeg brukte et tøystykke mellom de første gangene - men nå bruker jeg den rett på huden ... bruker den først på lav styrke - så høy - og akkurat når jeg kommer så tar jeg den på lav igjen - ellers blir det altfor intenst for meg .. Har den på lav styrke mens orgasmen bølger gjennom meg .. så slår jeg den av .. så på igjen for nye orgasmer hvis jeg har tid og lyst Synes den er fantastisk ... Når det gjelder orgasme i dusjen så klarer jeg sjeldent det .. for meg funker det best å sitte eller ligge når jeg onanerer .. Her er badekaret helt ideelt .. ligge i badekaret med dusjen rett på klitoris er bare utrolig deilig .. anbefales
Gjest Drittlei alle orgasme krav Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Personlig har jeg aldri hatt orgasme, hverken alene eller med partner. Dette plager meg i svært liten grad, og jeg har ikke noe problem med å ha sex uten orgasme. Det som imidlertid plager meg, er at alt fokus når det gjelder sex er på orgasme. Og ikke minst hvor mange av mine partnere som skal "gi" meg orgasme, og nekter å tro på det når jeg sier at jeg aldri har hatt og neppe kommer til å få en orgasme. Istedet for hvor mange orgasmer man får, kan man ikke istedet fokusere på nærheten man har til et annet menneske når man har sex? Den kan selv de som ikke får orgasme ha glede av!
Jalp Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 (endret) Jeg vet ikke helt om jeg tør bidra litt her, men skitt au... Jeg opplever at kvinner er veldig forskjellige på dette området. Noen synes den og den vibratoren er topp, mens andre trenger en helt annen tilnærming. I den grad noen ikke får til dette med orgasme, så er min opplevelse at dette sitter mellom ørene og ikke mellom beina. Nå tror jeg vel en del av problemet også ligger i at menn absolutt vil at deres kvinne SKAL ha orgasme, og da er det ikke så rart at hun føler et press. Og da går det skjelden bra. Menn bygger sin seksuelle selvtillit på kvinnens orgasmer. Egentlig ganske tullete. For å få orgasme, må fokuset på orgasmen bort. Paradoksalt nok. Dette funker ihvertfall når man har sex sammen. Det gjelder å gi litt slipp og la seg rive med. Fokuset skal være på kåtheten og nytelsen og IKKE på orgasmen. Derfor er det ofte veldig viktig med spontanitet og uforutsigbarhet. Graden av opplevd kåthet har etter min mening alt å si, og det er da det mellom ørene betyr alt. De som ikke får til dette med orgasme alene, bør etter min mening finne fram til stimulig som trigger kåtheten og tenning. Den enkelte vet som oftest hva som gjør en kåt, men kanskje det finnes noen hinder her? Ikke alle kvinner synes det er greit med f.eks. visuelle stimuli, men forskning viser at kvinner tenner like lett på dette som menn. Oppsummert: Kåthet og tenning er 90%. Det andre er stort sett teknikk og målets middel. Er man sprengkåt, har fokus på nytelsen og et adekvat "verktøy", er sjansene store for at man som konsekvens av dette vipper over kanten. Endret 29. september 2007 av Jalp
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 Personlig har jeg aldri hatt orgasme, hverken alene eller med partner. Dette plager meg i svært liten grad, og jeg har ikke noe problem med å ha sex uten orgasme. Det som imidlertid plager meg, er at alt fokus når det gjelder sex er på orgasme. Og ikke minst hvor mange av mine partnere som skal "gi" meg orgasme, og nekter å tro på det når jeg sier at jeg aldri har hatt og neppe kommer til å få en orgasme. Istedet for hvor mange orgasmer man får, kan man ikke istedet fokusere på nærheten man har til et annet menneske når man har sex? Den kan selv de som ikke får orgasme ha glede av! Jotakk,kjenner til det du skriver. Orgasmefokus over alt. Før var det ingen big deal at jeg ikke fikk orgasme ved sex, men jeg opplever at det også preger min mann. Han føler seg som en taper i sengen fordi jeg ikke kommer. Det er jo så lett å komme, ikke sant...allle gjør jo det... Selv om jeg har fortalt han at jeg aldri har fått orgasme med _noen_partner så har han øyne og ører han og. Det skrives og snakkes om orgasme over alt. Klart han føler seg mislykket. Nå er det blitt så ille at han vegrer seg for å ha sex "for du blir jo bare skuffet uansett....." Det hjelper ikke å gjenta for hundrede gang at jeg er skrudd sammen slik og at jeg heller vil ha fokus på nærhet og følelser. For en mann er jo tydeligvis ikke en mann før han slikker sin kvinne til orgasme, finner g-punktet hennes og får henne til å sprute For min del har jeg lyst til å ringe inn bombetrussel til alle disse bladene like før de skal i trykken. Overdose orgasmefokus! Nå er jeg 31, heldigvis! Hadde det vært så stort fokus og press på den ulitimate orgasme da jeg var tenåring så hadde jeg sikkert følt meg som en freak....en skikkelig taper.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 Det er faktisk gjort undersøkelser som sier noe om hvor mange som ikke har oppnådd orgasme, og jeg mener den prosenten er ganske høy, jeg husker ikke hvor høy. Jeg har selv to venninner som har fortalt at de aldri har kommet, og at de i alle år har spilt orgasme for partneren. Her inne måter man kun mennesker som skryter på seg ting, og som sikkert spiller et spill i senga også. Dere som skriver her virker som voksne, og har sikkert prøvd det meste for å få det til. Jeg tror alikevel at dagen vil komme. Mange oppnår ikke orgasme før de er i 40 årene, trygge og glade
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #18 Skrevet 29. september 2007 Dere som skriver her virker som voksne, og har sikkert prøvd det meste for å få det til. Jeg tror alikevel at dagen vil komme. Mange oppnår ikke orgasme før de er i 40 årene, trygge og glade Jeg er over 30,trygg og glad. Men jeg har behov for så hurtige vibrasjoner at ingen tunge og ingen fingre har sjans. Jeg er ikke den eneste. Problemet slik jeg ser det er at det skrives som om kvinner er skrudd helt likt sammen. Det finnes ingen fasit.Noen kvinner har behøver lett berøring, andre hard, noen behøver ekstrem hurtig vibrasjon....det er store forskjeller. Mye kan sikkert læres, men jeg er fremdeles "tykkhudet" på klitoris når jeg blir 40. Så da er det å akseptere det. ikke lett, når det å ha sex uten orgasme er på vei til å bli tabu. Trist!
Gjest Gjest Mann 38 Skrevet 29. september 2007 #19 Skrevet 29. september 2007 Hei Jeg ser hva dere skriver og er noe forundret. Hvorfor er det så få jenter som tør å si fra til partneren hva som er godt for dem? Er det noe som tenner oss gutta så er det nettopp det. Gi uttrykk for når det er godt,om det er for hardt eller for lite følsomt,om det skal varieres,osv. Jeg greide ikke å gi dama mi orgasme og da begynte hun å fake. Er du en erfaren elsker ser du lett at dama faker orgasme. Jeg fortalte henne at det var bedre at hun viste meg hvordan hun ville at jeg skulle berøre henne. Da gjør det ikke så veldig mye at jeg er ''løs på avtrekkeren.'',når hun også blir tilfredstilt. Idag har vi det beste sexliv som jeg tror er mulig. Jenter kan fake orgasmer-Menn kan fake et helt forhold......
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #20 Skrevet 29. september 2007 Hei Jeg ser hva dere skriver og er noe forundret. Hvorfor er det så få jenter som tør å si fra til partneren hva som er godt for dem? Er det noe som tenner oss gutta så er det nettopp det. Gi uttrykk for når det er godt,om det er for hardt eller for lite følsomt,om det skal varieres,osv. Vel og bra, men ikke helt hva dette dreier seg om. For mange kvinner så er det fint lite partneren kan gjøre.Rett og slett fordi følsomheten på og rundt klitoris ikke fremkaller noe særlig med gode kriblinger. En god vibrator derimot kan få ting til å skje. Hos oss er sex omtrent slik: Sex Han kommer Ferdig. Noen ganger finner jeg frem vibratoren etterpå. Da forlater han som regel rommet fordi han vet at han forstyrrer. Sexy? Neppe Men sånn er det her. Bedre å akseptere det enn å gråte over at orgasmen uteblir. Ingen forventning-ingen skuffelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå