Rainbow Brite Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen som har klart å spore opp asafoetida her i Oslo? I såfall HVOR? Jeg har vært innom et dusin plasser (indiske og pakistanske), uten hell... Andre navn for asafoetida, er hing eller dyvelsdrek. Asafoetida er et indisk krydder for de som ikke vet Det vanker selvfølgelig til all hjelp!
Gjest itla Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 *huker opp på mine innlegg* Det har jeg også lett etter, så langt uten hell...
Nilma Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hvor du kan få tak i det i Oslo aner jeg dessverre ikke, men her har de det. Jeg har veldig god erfaring med å bestille fra denne butikken, og de leverer raskt.
Rainbow Brite Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Da har jeg bestilt fra den nettsiden, litt dyrt for en liten krydderpose, men, men. Gleder meg til den kommer Vil fortsatt gjerne ha tips om noen vet om noe sted i Oslo eller omegn!! :perebrus: :perebrus: i fleng!
Gjest Opa Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Reklamerer ikke Ultra med at de kan skaffe "alt"? DE gjorde ihvertfall det før, husker det var en konkurranse på radio hvor det var om å gjøre å finne noe Ultra IKKE klarte å fremskaffe, tror ingen klarte det... Så det går jo an å høre der til neste gang?
Rainbow Brite Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Typisk, nå som jeg endelig har bestilt, fant jeg selvfølgelig! De hadde tre stk i gule plastbokser øverst til venstre i krydderavdelingen på sagene torg på... SAGENE Undertegnede kastet seg over den ene, så det står to bokser igjen, til to heldige sprintere Ellers var det et veldig godt tips Opa!! :perebrus: :perebrus: Men viktigst av alt, galemannskrydderet er i hus!! :juhu:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå