Linda644 Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 (endret) Har veldig lyst på "In control curious" av Britney Spears og den koster 219 kr. Veldig billig! Det står at toll og moms er inkludert - men litt dårlig info, og er derfor usikker. Frakten har jeg heller ikke fått med meg. Noen som evnt. har handlet der i fra og har litt peiling? Det står at det er kort betaling.. er det da sånn verified by visa eller vanlig? Håper noen kan hjelpe Endret 28. september 2007 av Linda644
Parfumfreek Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 (endret) Hm, jeg kan ikke se noe om at toll/moms er inkludert da. Svensk moms er inkludert i prisene, men kan ikke tenke at norsk moms er tatt med i beregning. Gratis frakt hvis man bestiller for over 950,- På Strawberrynet koster den parfymen 253.50 for 100ml (mindre hvis du har 10%) På Parfymeplus koster 50ml 257,50 SEK, så det virker meget lite lønnsomt - og enda verre hvis du også får toll/moms på toppen (og det gjør du nok) Endret 28. september 2007 av Parfumfreek
Linda644 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Hm, jeg kan ikke se noe om at toll/moms er inkludert da. Svensk moms er inkludert i prisene, men kan ikke tenke at norsk moms er tatt med i beregning. Gratis frakt hvis man bestiller for over 950,- På Strawberrynet koster den parfymen 253.50 for 100ml (mindre hvis du har 10%) På Parfymeplus koster 50ml 257,50 SEK, så det virker meget lite lønnsomt - og enda verre hvis du også får toll/moms på toppen (og det gjør du nok) Ok. Takk for svar Men er fortsatt litt skeptisk til å handle på strawberrynet - det virker seriøst, det er ikke det. Men jeg har aldri handlet der før... hvor mye blir toll/moms sånn ca da? hvis man tar utgangspunkt i 253 kr? Jeg skal prøve å handle der engang hvis de får 50 ml. Jeg vil ikke ha 100 ml fordi det er pumpe. Alle pumpe parfymer blir dårlige... og varer maks 1 år - og da rekker ikke jeg å bruke den opp den på 100 ml, når jeg har endel parfymer fra før.
Parfumfreek Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Ok. Takk for svar Men er fortsatt litt skeptisk til å handle på strawberrynet - det virker seriøst, det er ikke det. Men jeg har aldri handlet der før... hvor mye blir toll/moms sånn ca da? hvis man tar utgangspunkt i 253 kr? Jeg skal prøve å handle der engang hvis de får 50 ml. Jeg vil ikke ha 100 ml fordi det er pumpe. Alle pumpe parfymer blir dårlige... og varer maks 1 år - og da rekker ikke jeg å bruke den opp den på 100 ml, når jeg har endel parfymer fra før. Ca 148,- i toll/moms, men det får du jo igjen av SN hvis du skriver ordrenummer på kvitteringen fra posten og sender på mail/fax. Jeg har aldri opplevd at spray parfyme blir dårlig etter bare et år, men jeg har de heller aldri stående framme. Lys og varme er parfymens verste fiende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå