evilla Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Støvsugeren min gikk i stykker sist jeg støvsugde, så i dag tenkte jeg at jeg skulle ut å kjøpe meg en sånn lang håndholdt støvsuger...ser de har de på lefdal bl. annet... Men er disse gode, jeg syns jo de ser helt geniale ut, slipper ledningen....mye enklere å ta frem og tilbake.. Men er de gode? Jeg har sånne små håndholdte, de er veldig greie, men suger ikke så bra. Så er det noen som vet hvordan disse lange er, om de suger bra? Veldig takknemlig for hjelp, for jeg skal ut å handle etter jobb i dag....
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg har aldri prøvd en slik selv, men jeg ser for meg at det er en del problemer med dem. Det blir vanskelig å støvsuge innimellom trange steder, siden selve "røret" du drasser rundt på jo er mye større enn på en vanlig støvsuger. Det går ikke å støvsuge under sofaen min med en slik en f.eks, uten å måtte løfte opp hele sofaen med ene hånden og støvsuge med den andre. Siden den også må være tyngre enn et vanlig støvsugerrør så blir det ekstra tungvindt. Å støvsuge på høye steder må også være meget tungvindt. Støvsuge bøker i bokhyllen, oppå skapene, lamper, osv.
evilla Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Det kan jeg være enig i, for den kan jo ikke bøyes slik som de vanlige.. Men vår sofa er så nærme gulvet at vi kommer ikke til med vanlig støvsuger heller. Også bruker jeg ikke støvsugeren oppå hyller og skap. Da bruker jeg swiffer dusteren...eller hva den nå heter...også har jeg jo også en sånn liten støvsuger som jeg kan bruke i høyden hvis jeg ønsker det... Ingen andre som har en sånn?
Gjest Lea Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Vi har hatt en slik. Den hadde en avtagbar, liten støvsuger på midten og kunnehenges på veggen til lading. Men den fungerte best som et alternativ til feiekosten på kjøkkenet. Støvsugeren rommet ikke så mye, men den fungerte fint til sitt bruk. Det gikk raskt og greit å få fjernet brødsmuler og annet tørt fra kjøkkengulvet. Men jeg ville ikke valgt en slik som eneste støvsuger. Da er det bedre å kjøpe en liten, men sterk støvsuger med pose tror jeg.
evilla Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Nå har jeg kjøpt den, syns den er dritkul Har ikke testet den ut så mye, men syns den har fungert veldig bra så langt. Vi har kun denne støvsugeren, da den vanlige gikk i stykker. Men så har vi kune en liten leilighet og da, og ikke et helt hus...så tror den vil fungere bra... Jeg ble positivt overrasket, for du kunne jo bøye mye på den, og legge den flat, så den funker fint under sofaen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå