LukaFrost Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Er det noen som kan anbefale sports-BH i stor størrelse? Jeg bruker E-cup til vanlig og har problemer med å finne en skikkelig sports-BH.
Gjest JM Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jeg bruker selv stor størrelse (F), og har aldri funnet noen bra sportsbh. Bruker selv gode minimizer BHer når jeg trener, er de BHene som lar brystene hoppe minst, merker ikke at de er der engang
Gjest antigartner Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg har aldri bestilt herfra før, men www.bravissimo.com har masse flott undertøy med store cup'er, også sports-bh'er.
LukaFrost Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 BH tar jeg ikke sjangsen på å bestille på nett. Sånt må bare prøves i mitt tilfelle.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Sportsbh av merket Shock- absorber er hvertfall det beste jeg noen gang har vært borti! Bruker G- cup så jeg har litt å holde på plass.. De skal ha din str på Lindex (jeg måtte kjøpe på lalina i oslo pga str).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå