mocci Skrevet 28. september 2007 #1 Del Skrevet 28. september 2007 heia, Jeg har selv en bobfrisyre litt lenger enn kjevebeina, men den er IKKE oppklippet i nakken. Jeg vurderer å klippe den opp i nakken med skrånende lengde fremover...men tidligere syns jeg dette var noe av det styggeste jeg så..., veldig rart at dette faktisk er trendy nå Jeg har et rundt ansikt men med et typisk glatt, fint/tynt nordisk hår som lett blir hengende rett ned med boben jeg har nå.... Jeg vil tro at håret vil se tykkere ut med en oppklippa nakke bob, men er litt usikker på hvorvidt det passer et rundt ansikt? Hvordan har dere andre med Bob frisyre her inne klippet den? Håper på gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 28. september 2007 #2 Del Skrevet 28. september 2007 heia, Jeg har selv en bobfrisyre litt lenger enn kjevebeina, men den er IKKE oppklippet i nakken. Jeg vurderer å klippe den opp i nakken med skrånende lengde fremover...men tidligere syns jeg dette var noe av det styggeste jeg så..., veldig rart at dette faktisk er trendy nå Jeg har et rundt ansikt men med et typisk glatt, fint/tynt nordisk hår som lett blir hengende rett ned med boben jeg har nå.... Jeg vil tro at håret vil se tykkere ut med en oppklippa nakke bob, men er litt usikker på hvorvidt det passer et rundt ansikt? Hvordan har dere andre med Bob frisyre her inne klippet den? Håper på gode råd Jeg har oppklippet bob OG rundt ansikt. Går helt fint, det. Forskjellen er at jeg har ganske tykt hår med bittelitt fall fra før. Uansett, håret så i alle fall ikke tynnere ut med denne frisyren. Min bob er ekstremt skrånet, fordi jeg ville ha en frisyre som hadde litt mer preg enn en vanlig bob. Hvis du vil prøve, så kan du jo prøve en "light-versjon" først, der du ikke tar så ekstrem oppklipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #3 Del Skrevet 28. september 2007 Min bob er ekstremt skrånet Høres fint ut. Har du bilde av deg selv eller en lik frisyre? Du får ikke problem med at fallen tar helt av når håret er såpass kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 28. september 2007 #4 Del Skrevet 28. september 2007 Høres fint ut. Har du bilde av deg selv eller en lik frisyre? Du får ikke problem med at fallen tar helt av når håret er såpass kort? Har ikke noe godt bilde, dessverre. Fallen min er ikke noe problem i alle fall. Jeg har som sagt bare bittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mone_* Skrevet 3. november 2007 #5 Del Skrevet 3. november 2007 heia, Jeg har selv en bobfrisyre litt lenger enn kjevebeina, men den er IKKE oppklippet i nakken. Jeg vurderer å klippe den opp i nakken med skrånende lengde fremover...men tidligere syns jeg dette var noe av det styggeste jeg så..., veldig rart at dette faktisk er trendy nå Jeg har et rundt ansikt men med et typisk glatt, fint/tynt nordisk hår som lett blir hengende rett ned med boben jeg har nå.... Jeg vil tro at håret vil se tykkere ut med en oppklippa nakke bob, men er litt usikker på hvorvidt det passer et rundt ansikt? Hvordan har dere andre med Bob frisyre her inne klippet den? Håper på gode råd Hei! Jeg har maskinklippa et stykke opp i nakken, og det fungerer ihvertfall veldig bra. Kan anbefales, nå har jeg ganske tykt hår, men det er glatt, og jeg angrer ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har også helt kort i nakken. Men jeg har ikke så langt foran som til kjevebeinet, håret mitt stopper ved ørene. Synes det er kjempedeilig med kort hår i nakken, kan anbefales! Jeg har forøvrig mye fall/krøller og tykt hår, men ser bra ut for det (men gjør jo at forskjellen på lengden foran og bak blir enda mindre siden håret foran krøller seg opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 3. november 2007 #7 Del Skrevet 3. november 2007 Klippet bob tidlig i sommer, så jeg har en nokså utvokst versjon nå (sparer bittelitt). Den var lett oppklippet i nakken, og jeg har ganske mye fall i håret. Men det la seg veldig fint, med en lett vipp i tuppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå