mowgli Skrevet 28. september 2007 #1 Del Skrevet 28. september 2007 Min kjære ønsker seg Seinfeld på dvd til jul, jeg har surfet litt og funnet ut at det finnes fra sesong 1 til 9. Å kjøpe alle på en gang blir litt vel dyrt.... noen formening om jeg bør først begynne å kjøpe sesong 1 for så å bygge opp samlingen hans? Hvilken nettbutikk lønner det seg å handle i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. september 2007 #2 Del Skrevet 28. september 2007 Min mening er at sesong 1 er en av de kjedeligste sesongene, men om du allikevel har planer om å kjøpe alle sesongene etter hvert, er det kanskje helt OK å starte fra begynnelsen. På Kelkoo finner du prissammenligninger ( http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?si...amp;x=5&y=8 ), men sjekk gjerne ut www.platekompaniet.no, www.dvdon.com og andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2007 Noen formening om hvem som er den beste sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 3. oktober 2007 #4 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) www.dvdstrax.com Veldig rimelige!!!!! Endret 3. oktober 2007 av Lykkeliky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå