prescella Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Ser at mitt bankkort "går ut på dato" 10/07. Får man automatisk nytt kort eller må man selv be om det fra banken??
Kristin Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Ser at mitt bankkort "går ut på dato" 10/07. Får man automatisk nytt kort eller må man selv be om det fra banken?? Det skjer automatisk..
prescella Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Takk for svar! Da får jeg vel nytt kort i posten innen mandag:-)
Titta Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Ikke nødvendigvis innen mandag. Er kortet gyldig til 10/07 så er det gyldig til og med 31.10, så ingen hast enda
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Siden bankkort er noe banken tjener penger på kan du stole på at de gjør alt for at du har et kort som kan brukes.
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg ser totalt anderledes ut på håret på visakortet mitt enn jeg gjør i virkligheten. Der har jeg svart hår og pannelugg. Nå er jeg helt blond osv. Noen ganger tviler folk på om det er meg da jeg må vise legitimasjon. Kan jeg gå til banken og be om å få ett nytt kort med nytt bilde? Er det gratis i tilfelle? Kortet er gyldig ett år til, men jeg kunne tenke meg å skifte det nå.
Noldus Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk i alle fall lov til å bytte bilde uten problemer da jeg gjorde det for et år siden! Måtte ikke betale noe da, men mulig du må det om det er et år igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå