Gjest jon Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 er det noen jenter som bruker hånden sin på kiltoris under samleie ? Kona mi nekter dette totalt
Gjest StockDama Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Mange som gjør det. Jeg gjør det ikke, jeg har mer enn nok med g-punkts orgasmen..klarer rett og slett ikke mer.
Gina22 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Mange som gjør det. Jeg gjør det ikke, jeg har mer enn nok med g-punkts orgasmen..klarer rett og slett ikke mer. jeg gjør det
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg gjør ikke det, men det er helst fordi jeg da ikke er så våt akkurat der oppe (fuktigheten kommer jo nedenfra og peni sperrer liksom litt for at den får forflytta seg nok opp) og det er ferfor ikke så behagelig for meg. Dette er nok veldig individuellt liekvel, og andre er kanskje våte nok. Jeg liker å ta på meg selv før samleiet, gjerne mens jeg suger ham for eksempel, eller samtidig som han koser med meg. Men igjen er det ikke alle som liker dette, noen syntes det å ta på seg selv er så intimt at de ikke tør, andre liker å ta mer på ham eller slappe av mens han koser med oss. Ingen fasit altså, om hun er typen som ikke vil så bør du ikke presse henne. Om hun ikke tør derimot kan du være oppmuntrendrende men ikke mase, men vil hun ikke så vil hun ikke til syvende og sist så da må du respektere det.
Gjest Yoletta Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Noen ganger jeg, andre ganger min mann
Gjest milkyway Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Jeg slipper ikke til, for han er der allerede!
Gjest Mirina Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Får det ikke til med fingrene av en eller annen grunn, men bruker ofte en vibrator. Skal jeg komme under samleie må jeg stimulere klitoris.
Gjest jente23 Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Jeg vil gjerne, og tenker at det da kanskje kan bli mulig for meg å få orgasme under samleiet, men det er ikke mulig å komme til. Hånden min blir bare i veien, og kjæresten min syntes heller ikke det var noe særlig å skulle ha en hånd der.... Det kommer vel kanskje litt an på hvilken stilling man bruker også.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Kun når han ber meg om det. Gjør det for hans skyld. Selv får jeg ikke noe ut av det. Bevegelsene gjør at hånden ikke kommer skikkelig til og det blir bare tørt.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Jeg gjør det ofte. Det er det jeg trenger for å få orgasme under selve samleie. Nå avhenger det av stillingen også da. Jeg synes det er lettest når han tar meg bakfra eller i skjestilling. Gjør det sjeldent når jeg sitter oppå han. Blir litt for privat og synlig. Det er noe som jeg må ta gradvis. Våge litt mer.
Gjest D.J. Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Jeg vil gjerne, og tenker at det da kanskje kan bli mulig for meg å få orgasme under samleiet, men det er ikke mulig å komme til. Hånden min blir bare i veien, og kjæresten min syntes heller ikke det var noe særlig å skulle ha en hånd der.... Det kommer vel kanskje litt an på hvilken stilling man bruker også. Kun når han ber meg om det. Gjør det for hans skyld. Selv får jeg ikke noe ut av det. Bevegelsene gjør at hånden ikke kommer skikkelig til og det blir bare tørt. Løsningen er selvfølgelig riktig stilling og glidemiddel/olje! Vi pleier ofte å gjøre det slik at jeg ligger på ryggen med pute under baken. Han sitter på huk foran og holder bena mine. Da kommer penis til fra en slik vinkel at hånda mi ikke er i veien. Selvfølgelig blir man som kvinne ganske eksposert i en slik stilling. Men han liker å se på når det går for meg og jeg er ikke sjenert. Jeg tror det er det at man ikke liker at noen ser på en når en onanerer som gjør at mange jenter ikke tørr eller lar være å ta på seg selv under samleie. For den mer sjenerte anbefaler jeg derfor doggystyle. Da går det også fint å stimulerer klitoris sel. Også slipper du å se på at han ser...!!!
L79 Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Tidligere gjorde jeg det aldri, men nå har jeg skifta mening... Men jeg gjør det ikke når jeg sitter på topp, det blir for utleverende.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Jeg pleier stort sett det uavhengig av stilling. Er svært lite som er for utleverende. Har ikke sex med mennesker jeg ikke er trygg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå