Gjest lucky!74 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Kunne vært fint om man på en måte kunne sparkle de igjen Finnes det sminke som kan brukes til sånt?? Bruker mineralsminke og liker ikke å se veldig sminket ut.
Drua Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Clinique Pore Minimizer Instant Perfector! http://www.clinique.com/templates/products...DUCT_ID=PROD866
Gjest lucky!74 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Clinique Pore Minimizer Instant Perfector! http://www.clinique.com/templates/products...DUCT_ID=PROD866 Ser jo supert ut! Har du prøvd den?
gladidag Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Ser jo supert ut! Har du prøvd den? Jeg bruker den, virker veldig fint..porene blir mindre synlige med en gang...
Gjest Gjest_tutta_* Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 I tillegg er det lurt å bruke sminke som gjør at huden ser matt ut,ellers syns porene bedre syns jeg
Drua Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Ser jo supert ut! Har du prøvd den? Ja, og den fungerer fint. Bruker ofte litt matt pudder over, så blir det enda jevnere. Den dekker ikke skikkelig over kviser da, hvis jeg har noen røde utbrudd så bruker jeg heller litt concealer på disse områdene.
Gjest lucky!74 Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 I tillegg er det lurt å bruke sminke som gjør at huden ser matt ut,ellers syns porene bedre syns jeg Da skulle det vel passe ypperlig å bruke ID over til slutt da. Geder meg til å teste!
Gjest lucky!74 Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Da skulle det vel passe ypperlig å bruke ID over til slutt da. Geder meg til å teste! Da har jeg bestillt. Tok den lyseste fargen, håper det passer. Legger ut hva jeg synes om kremen etter at jeg har prøvd.
Drua Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Påføringstips: ta på veldig lite av gangen og påfør i flere omganger. Tar du for tykt lag med en gang blir det vanskelig å få det fint, for det "tørker" nesten med en gang.
Rexina Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Inneholder den noen form for alkohol? Tåler nemlig ikke det, men tror dette kan være redningen min:) ELSKER Clinique:D
Drua Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 Inneholder den noen form for alkohol? Tåler nemlig ikke det, men tror dette kan være redningen min:) ELSKER Clinique:D Har dessverre ikke esken, og på tuben står det ingenting om ingredienser, men jeg kan ikke tenke meg det? Pleier make-up kremer å inneholde alkohol?
Rexina Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Nei, men produkter som forminsker porene pleier å gjøre det. har en fra Cliniderm som inneholder alkohol, og toning lotion 1-4 fra clinique som også skal forminske porene inneholder alkohol.. Så det var derfor jeg lurte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå