Gå til innhold

store porer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vært fint om man på en måte kunne sparkle de igjen :)

Finnes det sminke som kan brukes til sånt?? Bruker mineralsminke og liker ikke å se veldig sminket ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser jo supert ut! Har du prøvd den?

Jeg bruker den, virker veldig fint..porene blir mindre synlige med en gang...

Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet

I tillegg er det lurt å bruke sminke som gjør at huden ser matt ut,ellers syns porene bedre syns jeg

Skrevet
Ser jo supert ut! Har du prøvd den?

Ja, og den fungerer fint. Bruker ofte litt matt pudder over, så blir det enda jevnere. Den dekker ikke skikkelig over kviser da, hvis jeg har noen røde utbrudd så bruker jeg heller litt concealer på disse områdene.

Skrevet
I tillegg er det lurt å bruke sminke som gjør at huden ser matt ut,ellers syns porene bedre syns jeg

Da skulle det vel passe ypperlig å bruke ID over til slutt da. Geder meg til å teste!

Skrevet
Da skulle det vel passe ypperlig å bruke ID over til slutt da. Geder meg til å teste!

Da har jeg bestillt. Tok den lyseste fargen, håper det passer. Legger ut hva jeg synes om kremen etter at jeg har prøvd.

Skrevet

Påføringstips: ta på veldig lite av gangen og påfør i flere omganger. Tar du for tykt lag med en gang blir det vanskelig å få det fint, for det "tørker" nesten med en gang.

Skrevet

Inneholder den noen form for alkohol? Tåler nemlig ikke det, men tror dette kan være redningen min:) ELSKER Clinique:D

Skrevet
Inneholder den noen form for alkohol? Tåler nemlig ikke det, men tror dette kan være redningen min:) ELSKER Clinique:D

Har dessverre ikke esken, og på tuben står det ingenting om ingredienser, men jeg kan ikke tenke meg det? Pleier make-up kremer å inneholde alkohol?

Skrevet

Nei, men produkter som forminsker porene pleier å gjøre det. har en fra Cliniderm som inneholder alkohol, og toning lotion 1-4 fra clinique som også skal forminske porene inneholder alkohol.. Så det var derfor jeg lurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...