Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 hvorfor sender ikke strawberrynet parfyme mer? je får opp røs skrift når jeg er i kassen at det ikke går...
Merneith Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Så rart, det går fint for meg? Den blir sendt seperat fra USA nå, så tar litt lengre tid enn normalt.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Har de ordnet det med summen de skriver på pakken nå? Sånn at de ikke skriver for høy sum som vi må betale toll av.
Parfumfreek Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Har de ordnet det med summen de skriver på pakken nå? Sånn at de ikke skriver for høy sum som vi må betale toll av. Ja, jeg skrev mail og forklarte problemet. Nå er det i orden
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Så rart, det går fint for meg? Den blir sendt seperat fra USA nå, så tar litt lengre tid enn normalt. ok, derfor min parfyme er så sein. tror det har gått 3-4 uker siden jeg bestilte. etter mailen jeg fikk fra dem, så var det usikkert om det var tomt på lager også, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. hvor lang tid tok det for deg? parfumfreek: jeg har forresten bestilt lanvin, etter dine anbefalinger. veeeldig nysgjerrig nå assa!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Ja, jeg skrev mail og forklarte problemet. Nå er det i orden Takk for svar! Så fint at det er ordnet!
Parfumfreek Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 ok, derfor min parfyme er så sein. tror det har gått 3-4 uker siden jeg bestilte. etter mailen jeg fikk fra dem, så var det usikkert om det var tomt på lager også, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. hvor lang tid tok det for deg? parfumfreek: jeg har forresten bestilt lanvin, etter dine anbefalinger. veeeldig nysgjerrig nå assa! 3-4 uker er for lang tid synes jeg. Jeg har også fått melding: Waiting for Stock Purchase osv, men har da fått en ny mail et par dager senene: Dispatched. En gang nå i høst opplevde jeg at mailen med Dispatched ikke kom - tok kontakt etter 21 dager (som det står), og den ble sendt på nytt. Alle andre varer fra SN kommer på en blunk fra Hong Kong - er ikke til å komme fra at det er blitt litt surr etter at de startet å sende parfymene fra Fragancenet Usa. Men si i fra - de er iallefall veldig flinke til å ordne opp. La meg høre hva du synes om Lanvin da
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 3-4 uker er for lang tid synes jeg. Jeg har også fått melding: Waiting for Stock Purchase osv, men har da fått en ny mail et par dager senene: Dispatched. En gang nå i høst opplevde jeg at mailen med Dispatched ikke kom - tok kontakt etter 21 dager (som det står), og den ble sendt på nytt. Alle andre varer fra SN kommer på en blunk fra Hong Kong - er ikke til å komme fra at det er blitt litt surr etter at de startet å sende parfymene fra Fragancenet Usa. Men si i fra - de er iallefall veldig flinke til å ordne opp. La meg høre hva du synes om Lanvin da æsj, den var utsolgt. (kanskje halve KG har bestilt?) har sendt de en mail for å høre om de kan si fra når den kommer inn igjen. det er vel en basisvare som de alltid har, eller?
Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, jeg skrev mail og forklarte problemet. Nå er det i orden Skriver StrawberryNet annen verdi på pakkene de sender til Norge for å unngå at det blir toll på dem? Er dette en generell sak, eller må man si ifra for hver bestilling? Hva skjer hvis dette nå blir oppdaget, og alle pakker fra SN blir dobbelsjekket i tollen... Har forøvrig hørt at SN tilbakebetaler tollavgiften dersom man bestiller varer som overstiger 200 kr. Noen som har erfaring med dette?
Parfumfreek Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Skriver StrawberryNet annen verdi på pakkene de sender til Norge for å unngå at det blir toll på dem? Er dette en generell sak, eller må man si ifra for hver bestilling? Hva skjer hvis dette nå blir oppdaget, og alle pakker fra SN blir dobbelsjekket i tollen... Har forøvrig hørt at SN tilbakebetaler tollavgiften dersom man bestiller varer som overstiger 200 kr. Noen som har erfaring med dette? De skriver riktig verdi på pakkene nå, så det skulle gå greit. SN erstatter tollutgiftene på pakker over 200,- ja. Skriv ordrenummer på kvitteringen for betalt toll/moms, og send kvitteringen på mail/fax. Pengene er ofte inne på konto innen en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå