Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Hva slags stoff egner seg best til å sy slør av hvis man skal sy det selv? Hva er mest vanlig i de man får kjøpt på brudesalongene? B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Tyll er vel mest vanlig.. ellers kan man jo lage slør i chiffon... eller silketyll... Lykke til!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Noen som aner meterprisen på disse stoffene? Lønner det seg i det hele tatt å sy det selv?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg kjøpte chiffon i syntetisk materiale på innvandrerforretning til kr.25,- pr. meter. Moren min sydde Mette-Marit slør av det, og selv om det var vanskelig å sy i (måtte sy for hånd) så er det ikke mye slør en får for under 100,- kroner andre steder. I tillegg passet det helt perfekt til kjolen min, stoffet så helt prikk likt ut!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Kanskje denne linken er noe for deg? http://www.bruden.subnet.dk/_745728.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 Det er akkurat den jeg har sett og da fikk jeg ideen om å prøve å sy noe selv. Jeg skal ikke ha en trad. brudekjole og tenkte først at jeg ikke skulle ha slør. Vil prøve å ha noe litt stilig , men samtidig enkelt. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå