Gjest Tex Skrevet 4. april 2003 #1 Skrevet 4. april 2003 På lørdag, altså i morgen skal jeg ut å prøve kjole!!!!! Fant som dere kanskje husker en alldeles nydelig kjole her inne på KG i et innlegg, og var ikke i stand til å finne ut hvor kjolen var å få tak i. Men min fantastiske mor har jobbet iherdig og har funnet den i en butikk her i nærheten!! Og i morgen drar vi for å se....... Noen andre av dere 2004 bruder som har sett ennå....??
viblie Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 Hei Anitacath Jeg har funnet en kjole, jeg synes er kjempe fin. Har ikke ringt for å høre, om jeg kan komme å prøve enno. Du kan se den på denne siden http://www.brud-festgaarden.dk/images/hongroise.JPG
viblie Skrevet 9. april 2003 #3 Skrevet 9. april 2003 Hei Anitacath Jeg har vært inne på hjemmesiden deres. Og er litt nysgjerrig på ditt valg av utgangsmarsj. Har dere valgt den, siden en av dere har spilt i det korpset?? Har ikke hørt om den før. Og hvordan hadde dere tenkt at den skulle spilles? Jeg lurer litt, siden jeg hadde tenkt å be noen fra mitt gamle korps. Om å komme å spille i brylluppet.
Gjest Tex Skrevet 9. april 2003 #4 Skrevet 9. april 2003 Hei på deg viblie, Det er min bestefar som har skrevet Harøy Musikklags Marsj og det er derfor jeg vil ha den. Jeg for min del kan ikke en eneste note engang jeg... Vet ikke helt åssen vi skal få det til, men mor insisterer og kjenner jeg dama rett får hun det som hun vil! Hun er utrolig dyktig på å få til ting! Var forøvrig og prøvde "kjolen min" sist lørdag og den eeeeerrr sssåååååå fffiiiiiiinnnn!!!!! Skal prøve den en gang til nå på lørdag og dersom jeg er like forelsket er kjolen i boks !!! Lyst til å se...? Klikk her!
viblie Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 Hei Anitacath Den kjolen var kjempe fin! Jeg har også sett litt på den, men fant den andre. Så ble jeg helt forelsket i den. Lykke til med kjolen. Du bestiller den vel, når du ser på den igjen?
lillen Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Lykke til på lørdag (andre gangs-sjekken ), Anitacath! Det må være deilig å ha funnet en kjole du er helt sikker på...!? Du har så fint bilde som avatar(!) og på bryllupssiden deres (som jeg snoket litt på )! Er det dere som brude-"modeller"? Lillen
Gjest Tex Skrevet 11. april 2003 #7 Skrevet 11. april 2003 Gruer meg litt til i morgen.... Skal som dere vet prøve kjolen min igjen... Skal ha med sistern , mor og forloveren min og jeg har en følelse av at de ikke blir fornøyde... og at de gir meg tvil.... Sukk... Lillen: Avataren min er fra juksebryllupet vi hadde på min elskedes 30 års dag.... Det kan du lese mer om her
viblie Skrevet 12. april 2003 #9 Skrevet 12. april 2003 Gratulerer med kjolevalget!! Det er en kjempe fin kjole du har kjøpt! Jeg blir litt misunnelig, når jeg leser at du allerede har bestemt kjolen, og i tillegg har kjøpt den. Jeg får vel ta med meg min svigerinne, for å se og prøver kjoler en dag.
Gjest Tex Skrevet 12. april 2003 #10 Skrevet 12. april 2003 Føles sååååå deilig!!!! Vet hundreogfemti prosent sikkert at jeg har valgt den rette kjolen, nå får jeg endelig sove om natta!!! Har ikke gjort annet enn å bekymre meg for at kjolen fikk produksjonsstopp.... Men nå er den min!!!!! ( Om ca 4 måneder, da ...)
Chiquita Skrevet 13. april 2003 #11 Skrevet 13. april 2003 Jeg vil si du er "i farten" nå, Anitacath... HAr ikke kommet på langt nær så langt at jeg har sett på/i en kjolebutikk enda jeg... Vel, vel... Gratulerer med kjøpet... *klem*
Gjest Tex Skrevet 13. april 2003 #12 Skrevet 13. april 2003 Hei igjen Chiquita, lenge siden du har gitt lyd fra deg..... Lurer på deg og dato igjen jeg da.....
Chiquita Skrevet 13. april 2003 #13 Skrevet 13. april 2003 Hei igjen Chiquita, lenge siden du har gitt lyd fra deg..... Lurer på deg og dato igjen jeg da..... Vel, datoen blir som den ble satt først: 14.08.04 Er da vel ikke SÅ lenge siden jeg har gitt lyd fra meg?!?!?! Vel, jeg har vært uten nett nå i en uke, men før det.... Jaja. samme det, vel... Jeg er her nå!!!! (Og nå er det "bare" 15 mnd igjen) (En dag under 15 mnd, for å være nøyaktig) *klem klem*
Gjest Tex Skrevet 13. april 2003 #14 Skrevet 13. april 2003 (Og nå er det "bare" 15 mnd igjen) (En dag under 15 mnd, for å være nøyaktig) Du mener vel en dag over 15 mnd...? Eller...? Jeg er klar for å begynne å telle uker snart jeg...!!
Chiquita Skrevet 13. april 2003 #15 Skrevet 13. april 2003 Du mener vel en dag over 15 mnd...? Eller...? Jeg er klar for å begynne å telle uker snart jeg...!! Selvfølgelig mente jeg en dag over... (Gikk litt fort da jeg kikket på kalenderen, skjønner du).... Jaja, nå er det om noen timer NØYAKTIG 15 mnd *klem*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå