Gå til innhold

lite sex

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

trur det har blit lite sex på meg de siste åra jeg , hører om noe som gjør fisk til transer eller noe rart , det blit vist kalt p-ring?

hva er en p-ring?

er det bare jeg som ligger etter i prevansjons læra eller er det flere som aldri har hørt om p-ringen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kinga
Skrevet

http://www.lommelegen.no/p_ring.htm

Ikke nok med at fisk blir transer av hormonprevensjonbruk hos oss mennesker, tøymyknere er heller ikke bra. De inneholder stoffer som ligner østrogener.

Har droppet tøymykneren for lenge siden. Det har heldigvis ikke gått utover sex-livet.

Vibeke

Gjest gjest1
Skrevet

P-ringen er en liten ring som utsondrer østrogen i kvinnens underliv og dermed hindrer eggløsning, akkurat som p-piller. denne ringen settes utenpå livmormunnen så vidt jeg har forstått og skal sitte der så og så lenge. Så er det da om å gjøre at man IKKE kaster den i do når den er brukt opp, men kvitter seg med den på en trygg måte. Østrogen er som vi vet ikke bra for miljøet, da det ikke bare er fisker som blir kjønnsforvirret av det. Unge menn i dag er også i en viss risiko fordi det finnes fryktelig mange hormonhermere ute i miljøet. Mannen er i ferd med å utrydde seg selv faktisk, men det vil ta ca ti millioner år eller noe sånt. Og jeg tror det er på grunn av disse østrogenene....

Gjest gotthard
Skrevet

men.....tenke , tenke......hmmmmmmm

men om du da tar det rundt det jeg skal ha tunga og stanley i , er ikke det farlig det a?

vokser det tunge på stanley og forhuden vrenges på tunga eller noe?

trur sex begynner og bli alvårlig farlig jeg men

Gjest gjest1
Skrevet
men.....tenke , tenke......hmmmmmmm

men om du da tar det rundt det jeg skal ha tunga og stanley i , er ikke det farlig det a?

vokser det tunge på stanley og forhuden vrenges på tunga eller noe?

trur sex begynner og bli alvårlig farlig jeg men

Tja - der er du inne på noe... skremmende tanke det óg egentlig... :o

Gjest Kinga
Skrevet

..kanskje like godt du holder deg unna sex, skidrow... :wink:

Nei, men fra spøk til revolver; har i det siste tenkt på hvordan vi tukler med kroppen og naturen ved å stappe i oss alle disse hormonene. Selv er jeg på let etter et hormonfritt alternativ...har dessverre kommet fram til at sølibat er det sikreste - men dog - så langt fra det mest komfortable. Og gummi kommer ikke akkurat langt opp på komfort-listen heller; det er greit for et nyp nå og da, men ikke i et fast forhold.

*sukk*

Vibeke

Gjest gotthard
Skrevet

jeg er føre var og har holdt meg unna sex lenge nå faktisk , og det er da pga den nå omtalte p-ringen så klart

Gjest Kinga
Skrevet

Du visste det var burugler i hosene før du visste hva p-ringen var, altstå?

Vibeke

Gjest Kinga
Skrevet

:lol:

..altstå...

Altstå, det var ikke meg, det var Trykkleif.

Gjest dorian
Skrevet

Jeg har ei venninne som gjorde en hovedoppgave på sneglepeniser, og hvordan snegler skiftet kjønn, grunnet forurensning.

Var på Schrødingers og greier... :ler:

dorian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...