Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt meg en eyeliner fra chanel som man skrur på i stedet for å bruke blyantspisser, jeg vet ikke helt hva de kalles...

Men hvordan i helsikken skal jeg holde den skarp, den blir jo "rundere" ved bruk. Noen erfarne her? Kniv kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg den i kjøleskapet over natta så den blir litt hardere, da går det sikkert å spisse den med blyantspisser også (bare pass på at du ikke spisser plasten også :))

Skrevet

Jeg har tilsvarende fra L'oréal. Den har spisser på enden bak som man bare drar forsiktig av. Og ja, legg blyanten i frys/kjøleskap først.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg stryker spissen forsiktig mot et mykt papir til den er spiss nok. Du må snu litt på den underveis, men det funker utmerket.

Skrevet
Jeg har tilsvarende fra L'oréal. Den har spisser på enden bak som man bare drar forsiktig av. Og ja, legg blyanten i frys/kjøleskap først.

En slik spisser i enden tror jeg faktisk at den fra chanel også har. Bare skru/dra forsiktig og se hva du finner :)

Skrevet

Det er jo ikke meningen at man skal spisse den fordi selve "blyet" er så tynt at man skal bare skal skru den opp for å få mer.

Skrevet

Jeg fant spisseren!

Takk,takk :)

Herregud, hvordan kunne jeg gjette det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...