marihønen Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei! Jeg trenger litt hjelp. Har prøvd å få tak i snekkere til å sette opp et Kvik-kjøkken, men har enda ikke lykkes. Har noen av dere noen anbefalinger av en snekker som kunne hjulpet? Har skjønt at det er en fordel at han har gjort det før. Har sett at noen av dere har kvik-kjøkken, og dermed har litt erfaring. Send gjerne en PM. Dere som alt har kvik-kjøkken, er dere fornøyd? Takk for hjelpen.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg har satt opp Kvik kjøkken selv, men det tok sin tid. Tullet det litt til i begynnelsen, men ble flink etterhvert. Var ikke direkte lettvint, men det gikk til slutt. Hvis du kan få hjelp, er nok det greit.
Scheherazade Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Hvor bor du? Vi fikk en liste over firmaer fra Kvik, visstnok brukte de mye av de samme som Ikea formidler.
marihønen Skrevet 30. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2007 Hvor bor du? Vi fikk en liste over firmaer fra Kvik, visstnok brukte de mye av de samme som Ikea formidler. Hei! Det er jeg som startet tråden, fikk ikke logget meg inn. Jeg bor i Asker. Tror du snekkere som kan ikea-kjøkken, også kan sette opp kvik?
Scheherazade Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Det er jeg som startet tråden, fikk ikke logget meg inn. Jeg bor i Asker. Tror du snekkere som kan ikea-kjøkken, også kan sette opp kvik? Det var det vi fikk beskjed om iallfall, at snekkerne på listen vi fikk, også brukte å sette opp Ikea-kjøkken. Kan du ikke høre med Kvik om de kan anbefale noen? Hjelper lite om du får min liste, for jeg bor i Bergen.
Gjest Gjest_ellis_* Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Hei Bor du i Bergen har jeg et navn til deg, ellers har vi fått en liste over navn fra Kvik lokalt her over montører. Det har de vel kanskje der du bor også. Fornøyd! Kjøkkenet er fint men ellers er det et godt spørsmål det er har vært et sant helv..... etter vi hadde bestilt og betalt kjøkkenet har alt som kunne gå galt gått galt - og servicen er helt elendig. Kjøp aldri kjøkken fra Kvik - dere andre. Fant en artikkel på nettet om en som har kjøpt fra butikken på skøyen som har opplevd det samme som oss. lykke til Hei! Jeg trenger litt hjelp. Har prøvd å få tak i snekkere til å sette opp et Kvik-kjøkken, men har enda ikke lykkes. Har noen av dere noen anbefalinger av en snekker som kunne hjulpet? Har skjønt at det er en fordel at han har gjort det før. Har sett at noen av dere har kvik-kjøkken, og dermed har litt erfaring. Send gjerne en PM. Dere som alt har kvik-kjøkken, er dere fornøyd? Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå