Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 (endret) Er bare en kjempesnar tur innom, måtte bare juble litt her! Kjooooolen min er kommet!! Så da er det bare å vente på at svigermor har tid til å bli med å hente. Skal bli spennende å se om den fortsatt passer da, er tross alt 10 kg siden jeg bestilte den Endret 27. september 2007 av Pia 30.08.08
Maja_83 Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Haha, grattis! Jeg hadde ikke klart å vente på at noen skulle bli med meg å hente den Jeg hadde løpt syv mil om så måtte være Får håpe den sitter som et skudd!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 I morra skal vi hente den Oooog se på stoff til brudepikekjoler! Endelig skjer det noe
Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Så bra du endelig fikk dem da. Ellers hadde det vel gått ille med d epå brudesenteret hehe.. Nå kan du hvertfall sitte og smug kikke på den i nesten et år framover hehe.. Men er bare bra og ha god til, jo før man planlegger jo bedre blir det. Har du forresten en link til kjolen din?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Så bra du endelig fikk dem da. Ellers hadde det vel gått ille med d epå brudesenteret hehe.. Nå kan du hvertfall sitte og smug kikke på den i nesten et år framover hehe.. Men er bare bra og ha god til, jo før man planlegger jo bedre blir det. Har du forresten en link til kjolen din? Her er kjolen, men den ser ikke helt sånn ut i virkeligheten da... Min er ivory, og det får krystallene til å se brune ut. Kan sende deg link til bilder av den egentlige kjolen på PM hvis du vil Skal prøve så godt jeg kan og ikke smugkikke for mye på den, den skal henge hos svigers, så må passe på å ikke renne ned dørene for mye Kan jo ikke ha noe av at de er lei meg før vi er gift
Kitsune Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Når gifter du deg? (søvnproblemene kommer kanskje fra forestående bryllup?)
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Når gifter du deg? (søvnproblemene kommer kanskje fra forestående bryllup?) Neida, jeg vet hva det er Gifter meg ikke før 30.08.08
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Her er kjolen, men den ser ikke helt sånn ut i virkeligheten da... Min er ivory, og det får krystallene til å se brune ut. Kan sende deg link til bilder av den egentlige kjolen på PM hvis du vil Den så jo kjempepen ut ja. Men du kan gjerne sende link på pm, den høres jo litt anderledes ut.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Ikke stort, men litt... Er litt kjipt da. Den var veldig trangt når jeg bestilte, men nå har jeg gått ned 10 kg, og den var sånn-nogenlunde-passe-men-bittelitt-stor-pluss-kjempestor rundt puppene Jeg vil ha puppene min tilbake! Hvem pokker stakk av med dem????? :slåss: Jaja, da kan jeg hvertfall nyte godis og brus med god samvittighet :knise:
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 ja, er ikke det lumpent???? Hvorfor er puppene det første som går?? det er jo ikke akkurat som om det er puppene de fleste vil slanke bort??? grattis med kjole! så koselig at du har fått den i "hus"! kan tenke meg det føles bra ut!! :rødme:
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 ja, er ikke det lumpent???? Hvorfor er puppene det første som går?? det er jo ikke akkurat som om det er puppene de fleste vil slanke bort??? grattis med kjole! så koselig at du har fått den i "hus"! kan tenke meg det føles bra ut!! :rødme: Jammen i begynnelsen vokste de jo bare!!!! Gikk fra C til D de 2 første ukene, blei der i 4 uker og de 2 siste ukene har de falt fra D til B!! Jeg mener, hallooo?!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå