Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Nå ser det ut til at jeg har fucket opp hodet mitt enda mer. Jeg er en ung gutt som i det siste har vært forelsket i en kristen jente. Det kommer sannsynigvis ikke til å gå så jeg bør komme meg videre. Men saken er den at jeg har beundret henne veldig mye og "satt henne på en gullstol". Så når jeg nå ser på andre jenter så sammenligner jeg jo selvfølgelig dem med hun kristne, det dumme er at i forhold til hun kristne så ser jeg på andre jenter som horer. Slik var det ikke før, men nå synes jeg "vanlige" jenter egentlig er ganske billige. Hvordan tror dere jeg "kan få orden" på tankene mine?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Nå ser det ut til at jeg har fucket opp hodet mitt enda mer. Jeg er en ung gutt som i det siste har vært forelsket i en kristen jente. Det kommer sannsynigvis ikke til å gå så jeg bør komme meg videre. Men saken er den at jeg har beundret henne veldig mye og "satt henne på en gullstol". Så når jeg nå ser på andre jenter så sammenligner jeg jo selvfølgelig dem med hun kristne, det dumme er at i forhold til hun kristne så ser jeg på andre jenter som horer. Slik var det ikke før, men nå synes jeg "vanlige" jenter egentlig er ganske billige. Hvordan tror dere jeg "kan få orden" på tankene mine?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Hvorfor siterer du bare spørsmålet mitt?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 ja du e fucked opp i hodet ditt. syns at andre er horer? vil d si at du å e d, og me du heller ikke e kristen??
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 ja du e fucked opp i hodet ditt. syns at andre er horer? vil d si at du å e d, og me du heller ikke e kristen?? "og me du heller ikke e kristen??" hva??, skjønner ikke hva det er du prøver å få fram.
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 "og me du heller ikke e kristen??" hva??, skjønner ikke hva det er du prøver å få fram. Innmari godt svar til en som lurer på noe.. Sliter litt med å ta tak i dette her jeg også, men hvorfor er hun så fantastisk mye bedre. Er det KUN fordi hun er kristen, eller er det fordi hun har egenskaper som appellerer til deg? De egenskapene som er bra hos henne vil du sannsynligvis finne hos mange andre jenter også...
Gjest Elize Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Hvorfor kan det ikke bli deg og hun kristne jenta?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 ja du e fucked opp i hodet ditt. syns at andre er horer? vil d si at du å e d, og me du heller ikke e kristen?? trur d skal være syns at andre er horer? vil d si at du å e, i og me du heller ikke e kristen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå