Gjest Gjest_Kaia_* Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Skal gifte meg skjønner dere :rødme: Og griner så lett :gråte: Trenger en god vannfast mascara
Saeria Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg er fornøyd med både kanebos 38° og Lash queen waterproof.
Gjest Gjest_Kaia_* Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg er fornøyd med både kanebos 38° og Lash queen waterproof. Tusen takk for tips!!
Gjest Tweek Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Enig med saeria, lash queen fra helena rubenstein er kjempegod. Den virker myk på vippene og jeg trenger ikke rive med i øynene for å få den av heller, veldig fornøyd
Gjest Gjest_tullfrid_* Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Kanebo 38 grader silk performance er min favoritt. Den sitter godt hvis man holder fingrene unna øynene, og man kan fjerne den uten sminkefjerner - det er det jeg liker best ved den. Man gnikker litt med varmt vann i fjeset og peller den av. Ulemper - den drysser lett, særlig når den begynner å bli litt gammel. Og man må pelle en del for å få den av. Men den er mye bedre enn vanlig mascara!
Parfumfreek Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Kanebo 38 grader silk performance er også min favoritt, men jeg har aldri opplevd at den drysser. Den er faktisk kjempelett å fjerne på dette viset: Hold en klut med masse varmt vann mot øynene i ca 10 sekunder - vips rulles den rett av. Trenger ikke gni eller pelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå