Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan jeg arrangere utdrinkningslag? Jeg har funnet en så god i de til dagen, men så er det så lenge til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig...noen uker før? Kan jo høre med bruden om hun har noen ønsker også...eller snakke med dem som skal delta og høre når de har mulighet til å komme. Vet ikke hva som er vanlig.

Jeg hadde ca 1.5 mnd før. (Min forlover spiller håndball på ganske høyt nivå og dte var eneste frihelgen hun hadde før bryllupet :) )

Skrevet

Jeg hadde også halvannen måned før, syns ikke det spiller noen rolle når en har det. Ta det når en har lyst, og når det passer best!

Skrevet

Tja, du kan vel ta det når som helst egentlig.

jeg tror mitt er denne helga. Skal gifte meg 6. oktober.

Skrevet

Det kan du vel ha når det passer? Jeg gifter meg i slutten av desember og ble drukket ut i midten av august. Forloveren min hadde lagt planer som egnet seg best for sommervær. Jeg er forloveren hennes og de gifta seg i en sånn fart at utdrikkningslaget hennes ikke blir før nå etter bryllupet. Jeg har også fått invitasjon til et utdrikkingslag som skal være i midten av april og bryllupet står første helga i mai.

Vi har ikke hørt noen klager for hverken det ene eller det andre, så alt er vel lov! :)

Skrevet

Vil du fortelle ideen din da? Høres jo spennende ut :D

Skrevet

Jeg kan ikke skrive det her da bruden selv er medlem av forumet. Dumt om hun sjekker ut tråden. Hun skal ikke gifte seg før i 2009 så jeg har jo god tid.. men tror jeg holder meg til denne ideen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...