Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en typisk joggeskojente, men har lyst å få en litt mer sofistikert stil. Synes støvletter er ganske fint, men føler meg ikke helt komfortabel med dem.

Så jeg har funnet en slags kombi- elegant joggeskoformet sko med høy hæl. Vad tycks?

http://www.dinsko.no/Dam/Faerger/Svart.asp...6756&cnt=76

Og passer disse skoene til skjørt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg er en typisk joggeskojente, men har lyst å få en litt mer sofistikert stil. Synes støvletter er ganske fint, men føler meg ikke helt komfortabel med dem.

Så jeg har funnet en slags kombi- elegant joggeskoformet sko med høy hæl. Vad tycks?

http://www.dinsko.no/Dam/Faerger/Svart.asp...6756&cnt=76

Og passer disse skoene til skjørt?

Jeg synes nok at den skoen passer best til bukse og grunnen for det er samme grunn som jeg ikke liker ankelstøvletter eller skoletter til skjørt: man kutter foten ved ankelen og det blir litt tantete.

Da synes jeg det er penere til skjørt med sko som er åpne oppå (balerina f.eks.) selv om skoen i seg selv er "sportstlig".

Skrevet

Jeg kaller ikke disse hverken for joggesko-lignende, skoletter eller støvletter. De er da faktisk av typen oldemorsko. Jeg har digget slike sko i alle år, og har et par som ligner. Jeg synes de er veldig fine til skjørt. Spørs litt hvilken type man er egentlig - jeg har aldri likt superfeminine sko (som f.eks ballerina)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns de passer til skjørt. Syns heller ikke de lignet på joggesko. Uansett var de ganske fine.

Skrevet

De var veldig søte, og passer ypperlig til skjørt. I hvert fall nå som en gjerne går med strømpebukse.

Skrevet

Med den stilen som er i høst, passer de veldig godt til skjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...