Gjest bursdagsbarn Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg har nemlig det, og nå vil slekt og venner vite hva jeg ønsker meg. ...men det vet jeg ikke! For å få litt inspirasjon, kan ikke dere ramse opp hva DERE ville ønsket dere om dere hadde bursdag snart?
Mediocre Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Hustøfler Justin Timberlake - Future Sex Lovesounds Rød litt lang kåpe (evt. gavekort i butikk) Brann-drakt med lange ermer Penger Softshell-jakke Drikkeflaske til trening Treningsklær
Miel Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville ønsket meg penger, for akkurat nå har jeg ganske lite av dem...
~Mocca~ Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hånduker, faktisk! Og speilreflekskamera!
Gjest milkyway Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Den fine kjolen til 2299 spenn.. sukk og akk.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Orange Weleda dusjsåpe. Nydelig sitrusduft. Laveradusjsåpe med fersken. Overraskelsespakke med eteriske oljer (men litt i tvil om det går med tanke på leveringstid) Gode varme sokker. Penger er alltid greit å ha
Gjest s.n Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Tivoli-radio En tur ut - middag eller kino Paraply En flaske vin - og en kveld å drikke den! fine blomster at noen gadd vaske vinduene min utvendig! frokost på senga en god kake
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Bøker, bl.a. de to siste til Stieg Larsson Liten radio til kjøkkenet Lekkert sengetøy i bomullssateng Sykurs Treningssko Treningstøy Ytterjakke Halvlang høstjakke Sokker - vaskemaskinen har spist de jeg hadde Barnevakt
*Ariel* Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Jeg har bursdag om en måned og ønsker meg grå cardigan med perleknapper fra Benetton og sorte Ilse Jacobsen støvler, og en ny lenestol fra Ikea så jeg får hvilt nakken min av og til
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville ønsket meg: *treningsklær *musikk *bøker (kokebøker og romaner) *radio (enda en) *munnspill *gavekort i en klesbutikk *smykker (fra Pilgrim eller Arts & Crafts) Det var det jeg kom på i farta. Ønsker meg også alltid en katt, men det har jeg sluttet å ytre, da samboeren er allergisk
Drua Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Rødvin Parfyme Spennende kaffe og te Olivenolje av fin kvalitet Hjemmestrikkede ullsokker Sorte Ilse Jacobsen støvler Store tykke badehåndklær Tøfler TV-serier på dvd Ny sykkel Dusjsåpe, dusjoljer, skrubbekrem og andre dusj-relaterte velværeprodukter Gavekort på klær og sko
Gjest Begonia Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 (endret) Akkurat nå ønsker jeg meg en handyman som kunne fikset krana på badet Penger Lydbøker Toastjern Gavekort på klær Fryseboks Endret 4. november 2007 av Begonia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå