marigull Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Er det noen her som er interessert i Might and magic?.. Har fått helt dilla og står litt fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 4. april 2002 #2 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg er også bitt av basillen. Jeg har kommet meg igjennom 3 og endel av heroes cronicles. Har også 6,7 og 8. Når jeg først begynner å spille blir jeg sittende i flere timer. Hva står du fast i? Klæm fra Vibs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Nå ble jeg litt nyskjerrig? Hva står du fast på?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 6. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg har kommet meg inn i Anskram keep og tatt livet av imps som kommer ut av portalene, men finner ikke ut av hvordan jeg kan ødelegge portalene... blir ikke ferdig med questen....*snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 6. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. april 2002 Har også spillt 6, 7 og 8 av might and magic... drit kult.. liker 9 bra også... bortsett fra at jeg står fast i øyeblikket*s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. april 2002 #6 Del Skrevet 6. april 2002 Har dessverre ikke fått kommet igang med 9'ern enda! *frustrert* Så da kan jeg ikke hjelpe deg! argh... jeg MÅ bare vente til jeg har en hel spillehelg; da skal jeg sette meg ned å KOOSE meg Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå