Imax Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 (endret) Nå er høsten her, og ettåringen min bruker vanlige sko. Nå har hun også begynt å gå, så det er viktig at skoene ikke er for store. Så har jeg sett på slagstøvler etc., men de er jo str. 22-23+, jenta mi bruker str. 20 (med sokker). Hva slags sko/støvler bruker man til så små barn, uten at de skal få så tunge og klumpete sko så de ikke klarer å løfte bena? Endret 27. september 2007 av Imax
Gjest HB Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Dissestøvlettene fra Skoringen finnes fra størrelse 20. Vi har arvet gummistøvler i størrelse 19, så det finnes sko i så små størrelser, men de kan være vanskelig å finne. Du må nesten spørre i butikken hva de har i små størrelser. Du finner også noen hos EuroSko Når det gjelder vekt så er det vel ofte sånn at dyrere sko veier minst (Ecco, Geox osv.), men den kan være litt hardt å betal 600,- for et par sko som barnet vokser fra på 2 måneder. Hilsen Lille meg
Murf Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Vi fant noen støvler på Eurosko i str 20, etter at betjeningen i forrige skobutikk bedyret at det ikke fantes. Støvlene brukes bare regnværsdager, og ikke som generelle utesko, for de er litt tyngre enn vanlige sko. Jeg er kanskje kjip som ikke betaler 600 for goretex til ettåringen, men de passer så kort tid. Får heller kjøpe noen gode vintersko til vinteren, tenker jeg.
minemor Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Kjøp i vært fall sko i rett str.... Jeg er fotterapeut, og støvler er fantastiske sko for barn fordi de er så tøyelige.. Men de er også klamme så d bør man tenke over. Ikke d at unger i ett årsalder er så lenge ute i gangen at d er ett problem. Dyre sko til små barn er slettes ikke alltid så bra. De dyre merkene viser seg ofte å være stive og tunge, og det skal vi unngå til de yngste ungene. De letteste og beste skoene til mine døtre har jeg faktisk funnet på Europris av alle steder..... Lykke til.
gaja Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg fant ecco goretex til halv pris her om dagen. De er perfekte til vår lille som akkurat har lært å gå. Litt små i str, 21 i disse tilsvarte 20 i andre merker. Får mye skryt av dem i barnehagen, og hun er ennå ikke blitt våt selv om det har regnet hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 På Agnar Hagen Sko i Bogstadveien har de godt utvalg og god ekspertise på ski til de minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå