Gå til innhold

Slim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god del "overflødig" som skal bort.

Håper liksom på å få en kickstart,det gir meg en sjikkelig glød for å gi alt jeg har når jeg ser noe som virkelig virker.

Holder på sakte men sikkert og legger om kostholdet,det skremmer meg litt å gjøre store forandringer på kort tid :sjenert:

Jeg sluttet og spise frokost på barneskolen så jeg har nok ødelagt forbrenningssystemet mitt....men nå har jeg altså begynt med frokost igjen,jeg føler meg veldig bra og opplagt selv om det krever alt jeg har av vilje for å klare å trykke ned en brødskive :ler: ..

Jeg begynte på noe som heter Method Drain Slim for 3 dager siden.

Føler jeg har gått på do oftere enn vanlig,men er redd det er bare noe jeg føler :gråte:

Er det noen som vil dele erfaringer med meg,ang dette produktet?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du ikke spiser frokost ødelegger ikke forbrenningen din, det er i hvertfall bare tull. Men at det er lurt å spise frokost på grunn av en del andre ting, som velvære etc. er det absolutt noe i. Kroppen går ikke inn i sultmodus så fort. Om man derimot har spist for lite kalorier over for lang tid, kan man begynne å snakke om forbrenningen. Om du dessuten er bekymret over forbrenningen er det beste stalltipset jeg kan gi deg å rett og slett begynne å trene mer.

Vanndrivende midler fjerner VANN. That´s about it. Og kanskje litt tarminnhold. Om det er et problem for deg, so be it, men ikke tro du går ned i vekt av det på sikt.

Skrevet

I perioder hvor jeg ikke har spist frokost blir jeg ikke så veldig sulten til lunsj heller, men på kvelden blir jeg kjempesulten og spiser gjerne for mye og feil ting.

Jeg tror frokost er kjempeviktig for å holde et jevnt blodsukker, for å holde konsentrasjonen oppe på formiddagen, for ikke å bli altfor sulten seinere på dagen, ikke bare for 'velvære'. Dessuten har jeg lest at frokost setter i gang forbrenningen på morgenen.

For meg legger liksom frokosten grunnlaget for resten av dagen, både når det gjelder matinntak og energinivå.

Skrevet
I perioder hvor jeg ikke har spist frokost blir jeg ikke så veldig sulten til lunsj heller, men på kvelden blir jeg kjempesulten og spiser gjerne for mye og feil ting.

Jeg tror frokost er kjempeviktig for å holde et jevnt blodsukker, for å holde konsentrasjonen oppe på formiddagen, for ikke å bli altfor sulten seinere på dagen, ikke bare for 'velvære'. Dessuten har jeg lest at frokost setter i gang forbrenningen på morgenen.

For meg legger liksom frokosten grunnlaget for resten av dagen, både når det gjelder matinntak og energinivå.

Takk for svar :)

Det har vært så mye snakk om akuratt det,frokost.

Jeg trodde også at frokost satte grunnlaget for resten av dagen og at det var det som satte forbrenningen i gang.

Det betyr selvølgelig mye for personlig velvære/trivsel også men jeg har da hørt at personer som dropper frokosten ofte har høyere bmi enn andre....

Men dette var inntresant...hmm.... :lur:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hvis jeg ikke spiser frokost, får jeg et merkelig søtsug utover dagen. Har nesten aldri søtsug, men det kommer når jeg enten har sovet for lite eller spist veldig ujevnt.

Skrevet

La oss få i gang en debatt om frokost her nå folkens :)

Setter frokost forbrenningen i gang eller er det kun for personlig velvære?Hva synes dere?

Skrevet

Jeg formulerte meg klønete når jeg sa "velvære" men for min del inkluderer det også fravær av blodsukker"kræsj". Det setter dog ikke "forbrenningen" i gang, men heller matlysten. Kroppen har ikke vært uten mat lenge nok til at den har begynt å justere forbrenningen ned etter så kort tid, det har flere vitenskapelige studier vist. Det er sum over tid som gjelder.

Mtp frokost er det kanskje mest fravær av overspising senere som er den største effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...