Gjest mia87 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Lancome Virtuose Har noen prøvd denne nye mascaraen til Lancome? Holder den det den lover, nemlig "fantastisk buede vipper og lang holdbarhet, buer vippene opp til 100 grader og holder hele dagen. Mascaraen klumper ikke og har en mild formel som er lett å fjerne selv med vann. Den nye keepcurl børsten gir vippene dine en ekstrem bue", som det står på estetiques nettside.
Gjest Deception Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Og jeg likte den ikke i det hele tatt, men syntes den var tørr og ekkel, og dryssete.
viren Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Jeg synes den var ok, men ikke noe mer enn det (ikke en mascara jeg kommer til å kjøpe igjen). Skal prøve Lancome Cils Design Pro i dag, er spent på den.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 nje..heil ok, men kommer ikke til å kjøpe den(fikk som prøve). Jeg syns faktisk at det var vondt å ta på meg maskaraen..veldig stiv børste..
Gjest Tweek Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Vet dere om den finnes i vannfast?
Gjest Deception Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Vet dere om den finnes i vannfast? Ikke foreløpig, men det kommer nok etterhvert, hvis den blir populær.
Gjest Tulipa Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg synes den er veldig god .. og har overhodet ikke opplevd at den blir tørr og drysser. Den tåler veldig godt vær og vind - jeg bor på vestlandet og sykler/går til jobb hver dag - uansett vær - og mascaraen sitter som støpt .. For første gang i verdenshistorien opplever jeg at mine korte øyevipper faktisk bøyer seg så jeg skal fortsette å kjøpe denne ...
Gjest Tweek Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Hmm, kanskje jeg skal kjøpe den. Lancome sine mascaraer pleier jo å være ganske robuste.
minemor Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Vi har fått litt tilbakemeldinger på at den er litt tørr, men jeg liker den kjempegodt;) har alltid boosteren under uansett, så da blir d ikke så tørt:)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 jeg fikk den også som prøve og jeg likte den veldig godt! vippene blir mye mer buete og lange, noen trodde jeg hadde på meg falske vipper! og den sitter godt også selv når jeg tårer litt. skal så absolutt kjøpe den i stor versjon når prøven jeg har går tom
Gjest Tweek Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Vi har fått litt tilbakemeldinger på at den er litt tørr, men jeg liker den kjempegodt;) har alltid boosteren under uansett, så da blir d ikke så tørt:) Hva er booster?
minemor Skrevet 30. september 2007 #13 Skrevet 30. september 2007 Hva er booster? Den hvite vitamin mascaraen du legger under vanlig mascara;)
Gjest Gjest_mono_* Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Noen andre som har opplevd at den blir veldig tørr etter et par gangers bruk? Den var helt super i førsten på meg. Vippene ble helt utrolig buet og laaange. Men nå, fjerde gangen jeg bruker den funker den ikke i det hele tatt. Bør jeg oppbevare den på et varmt eller et kaldt sted? Forstår ingenting jeg nå....
Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 10. oktober 2007 #15 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg forstår ikke begeistringen... Den klumper, merket ingenting til verken forlenging eller at den buet vippene og den tørker før du får børsten fra flakongen til vippene. Nei, takke seg til Oriflame's 50-kroners (på tilbud) sensitive-maskara og vippetang.
Even Benløs Skrevet 10. oktober 2007 #16 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg likte den veldig godt til å begynne med, men etter en liten stund tørket den helt ut Kjøper ikke denne igjen. Endret 10. oktober 2007 av Even Benløs
trulta_ Skrevet 10. oktober 2007 #17 Skrevet 10. oktober 2007 Det er en eldre tråd om akkurat denne mascaraen! Jeg liker fortsatt min veldig godt, syns vippene blir pene av denne mascaraen!
Gjest Motedronningen Skrevet 6. januar 2008 #18 Skrevet 6. januar 2008 Hei. jeg syntes den er hel grei. men det er forskjell på alles øyevipper så det er ikke alle den kan brukes på
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 Helt forferdelig .. Tenk å betale 265 kroner for sånn drit! Fikk den anbefalt på det sterkeste av hun som jobbet på Parfymelle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå