lost Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har du stamtavle på bikkja di...og hvis du ikke har, hvorfor?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Har ikke på den eldste, siden hun er gatemix Lillejenta har jeg en kopi av, siden jeg overtok henne med avtale om at selger må samtykke hvis hun skal avles på.
Maxi Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, på alle de jeg har hjemme. Jeg er medeier sammen med min mor på en tispe som ikke har stamtavle, grunnet at hun kommer fra en useriøs oppdretter og at vi ikke visste så mye om slikt den gangen vi kjøpte henne.
Gjest Bodillen Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Den eldste hunden har vi ikke stamtavle på, men jeg er ganske sikker på at det finnes en hos oppdretteren vi fikk henne fra da hun var 5 år. Den minste hunden kjøpte vi med stamtavle, ganske enkelt fordi det fulgte med;) Det var den rasen (samme som den eldste hunden) vi ville ha, og de er vanskelige å oppdrive. Det er stort sett seriøse oppdrettere som selger dem, og da er det vel en selvfølge med stamtavle.
Gjest LilleLala Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Selvsagt.. Kunne ikke tenke meg noen gang å kjøpe en hund uten stamtavle.
Propell Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, han er en omplassert hittehund. Jeg vet ikke engang om han er ren bordercollie eller blanding, og langt mindre hvilke individer som var foreldrene hans. Heldigvis ingen identitetskrise å spore hos ham så langt, likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå