Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg vurderer å dra til Danmark for å kjøpe brudekjole ol. Har bla sett meg ut en Maggie Sottero kjole som jeg vil se litt nærmere på. Lurer litt på om noen av dere vet ca priser på kjoler i Danmark sammenliknet med kjoler i Norge?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Kjolen min var det så liten prisforskjell på i danmark i forhold til norge at det ville blitt dyrere å resie dit for å hente den, enda jeg måtte reise med fly for å hente den uansett... Du skal tross alt ta fly frem og tilbake og kanskje ligge over en natt... Min kjole ble også produsert i Danmark, så egentlig litt merkelig at de ikke tar mer for den her i Norge enn de gjorde.... Men men.... Kanskje det lønner seg mer om det er kjoler som ikke finnes i Norge og må bestilles spesielt? Spør på prisen i salongen både her og i Danmark og regn ut hvor mye du vil bruke på turen. Og vips så vet du om det lønner seg eller ikke..
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Jeg kjopte min brudekjole og sparte neste 4 000 kr pa det til slutt. Vet ikke hvor mye man sparer i Danmark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå