Gå til innhold

E - posten som "følger" med pc`n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt min første pc. Har fra før av kun hatt en hotmail e-post. Men det er vel en e-post som hører til internetabonementet eller pc`n? F.eks hvis jeg er på en internettbutikk, så trykker jeg på kontakt, så e-post adressen deres, da åpnes det ett vinu med en epost jeg kan sende dem. Men den vet jeg ikke hvordan jeg aktiverer.. Jeg bor i ett borettslag som har en deal med canaldigital. Har internett fra telenor i husleien. Beklager hvis dette ble veldig rotete forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener og gidder og hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det føler ikke noen epost med pc'en, men det er sannsynlig det har fulgt med abonnementet fra Telenor. Du har sikkert fått noen papirer sammen med abonnementet, eller fra borettslaget vedrørende nettabonnementet, og der skal det i så fall være opplyst.

Skrevet

Du må importere / sette opp / knytte til den emailen du skal bruke eller bruker til det aktuelle email programmet . Gratis mail program som ligger i microsoft XP heter outlook express , vet ikke hvilket mail program som følger med til Vista .

Første gang du åpner dette mailprogrammet tror jeg det åpnes et oppsett vindu automatisk , men hvis det ikke gjør det går du på

fil--->identiteter og definerer email konto , servertype der .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...