Gjest gonna get married Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er det noen som skal legge det selv? Eller foretrekker dere å få noen andre til å gjøre det? Først var jeg helt bestemt på at jeg skulle få noen til å gjøre det hos frisøren, men nå er jeg så usikker. Hvorfor har dere valgt slik dere valgte?
Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Er det noen som skal legge det selv? Eller foretrekker dere å få noen andre til å gjøre det? Først var jeg helt bestemt på at jeg skulle få noen til å gjøre det hos frisøren, men nå er jeg så usikker. Hvorfor har dere valgt slik dere valgte? Jeg er ennå ikke gift, men kan sminke meg, selv om jeg ikke bruker sminke til vanlig. Da får det bli litt pudder, og dyprøde lepper. Er han ikke fornøyd med det, skilles vi ganske raskt... Det var vel ikke dette svaret du ventet, men jeg kan også sminke mine øyne, men de trenger ikke sminke, egentlig, men vet jo ikke hva du mener om dine øyne. Jeg trenger ikke sminke, jeg ser ut som et ludder uansett hvilken ekspert som har sminket meg, og vil helst unngå det...
Branna Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal sminke meg selv, mest fordi frisørene ikke sminker og det er så dyrt med make-up artist. Skal gifte meg på et lite sted, så det er ingen andre muligheter. Når det er sagt, så vet jeg godt hvordan jeg skal sminke meg for at det skal bli bra. Jeg har vært på Esthetique og kjøpt sminke med god kvalitet, og fått prøvesminking og instruksjoner om hvordan jeg skal gjøre det. Så det blir nok bra.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg er ennå ikke gift, men kan sminke meg, selv om jeg ikke bruker sminke til vanlig. Da får det bli litt pudder, og dyprøde lepper. Er han ikke fornøyd med det, skilles vi ganske raskt... Det var vel ikke dette svaret du ventet, men jeg kan også sminke mine øyne, men de trenger ikke sminke, egentlig, men vet jo ikke hva du mener om dine øyne. Jeg trenger ikke sminke, jeg ser ut som et ludder uansett hvilken ekspert som har sminket meg, og vil helst unngå det... Ojda.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hm, jeg var nok heldig siden jeg jobbet på et spa da jeg giftet meg. Og en makeup-artist derfra ble med meg til frisøren og la makeupen min. Jeg er hudterapeut og kan å legge makeup, så jeg skulle egentlig legge den selv, men jøss så glad jeg er for at jeg lot noen andre gjøre det. Jeg var så nervevrak den dagen at jeg hadde ikke greid å legge en bra makeup... Så for å slippe bekymringene og stresset ville jeg anbefale å få noen til å gjøre det. En freelanse kan umulig være så dyr? 700kr tok vi på spaet for brudemakeup og prøvetime, og da dro vi gjerne ut til salongen bruden skulle på om det var i nærheten...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Hm, jeg var nok heldig siden jeg jobbet på et spa da jeg giftet meg. Og en makeup-artist derfra ble med meg til frisøren og la makeupen min. Jeg er hudterapeut og kan å legge makeup, så jeg skulle egentlig legge den selv, men jøss så glad jeg er for at jeg lot noen andre gjøre det. Jeg var så nervevrak den dagen at jeg hadde ikke greid å legge en bra makeup... Så for å slippe bekymringene og stresset ville jeg anbefale å få noen til å gjøre det. En freelanse kan umulig være så dyr? 700kr tok vi på spaet for brudemakeup og prøvetime, og da dro vi gjerne ut til salongen bruden skulle på om det var i nærheten... 700 kr syntes jeg er dyrt nok.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Ja, det syns du sikkert, men i forhold til det å få en mislykket eller kjedelig makeup den dagen syns jeg ikke prisen er ille i det hele tatt. Ikke når jeg tenker på hvordan jeg selv hadde taklet å legge makeupen sellv den dagen. Og i tillegg er hudpleier med god kunnskap om makeup....
Betsy Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg har verdens flinkeste søster som skal få gleden (?) av å sminke meg. Kommer muligens til å bidra litt selv også. Tror jeg blir mer enn fin nok! Synes det er kjekt å gjøre det på denne måten, vi kan jo øve i det uendelige på forhånd (i allefall til tålmodigheten til min søster sier stopp)...
Gjest *marie* Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg skal bli sminket av min venninne som både er make-up artist og frisør. Hadde nok uansett valgt å bli sminket av en make-up artist eller lignende,rett og slett fordi det gir best resultat for mitt vedkommende. Ikke bare skal man se bra ut,men sminken skal jo også holde hele dagen. Hvis man derimot er veldig flink med sminke selv og har kjøpt inn kvalitetsprodukter,blir resultatet sikkert det samme uansett hva du velger.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Jeg sminket meg selv. Jeg foretrekker å sminke meg selv, fordi jeg ikke hadde lyst å se så "annerledes" ut den dagen, når andre sminker meg føler jeg meg så rar selv om det sikkert er kjempefint egentlig. Jeg er nok ikke en av dem som mener at forandring fryder og liker best å ha det på min måte. Jeg ble vist hvordan jeg kunne legge sminken i butikken, og gjorde det nesten likt selv. Jeg er egentlig ganske flink til å sminke meg, så det ble veldig bra. Prisen på sminken ble ca det samme som jeg hadde betalt om jeg gjorde det hos frisøren, men til gjenngjeld sitter jeg igjen med sminken. Lykke til.
Maja_83 Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Jeg skal betale for å sette opp håret og bli sminket på en salong den dagen gitt. Jeg vil aldri i verden klare å sminke meg profesjonelt nok til en slik anledning
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Jeg sminket meg selv. Jeg foretrekker å sminke meg selv, fordi jeg ikke hadde lyst å se så "annerledes" ut den dagen, når andre sminker meg føler jeg meg så rar selv om det sikkert er kjempefint egentlig. Jeg er nok ikke en av dem som mener at forandring fryder og liker best å ha det på min måte. Som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg skal også til å sminke meg selv. En annnen ting; jeg har vært i flere bryllup(til venninner) og de har alle blitt sminket av frisør og sett ut som de har hatt et tykt lag med sparkel i ansiktet! Det ser sikkert bra ut på bilder, men ute i dagslys.. huff a meg!
FantasDick Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Jeg skal sminke meg selv, jeg også. Jeg skal være normalt sminket - er ikke ute etter å se så superstyla ut i bryllupet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå