Gjest Gjest_lillede_* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei... jeg skal kanskje ikke ha ungene mne på jlaften,da de mest sannsynlig skal være hos faren. Jeg tenkte da at det kunne vært kjekt å jobbe for frelsearmeen ,men aner egentlig ingenting om det.. Er det noen her som har hjelpt til i julen hos/med de??Vet heller ikke hvor jeg skal henvende meg...
Gjest Begonia Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Frelsesarmeen har egne sider på Internett. Der finner du e-postadr både til hovedkvarteret og de lokale korpsene. Liker initiativet ditt. Har selv vært på Frelsesarmeen julaften for mange år siden. Du kommer til å få en uforglemmelig jul. Håper det ordner seg. Dersom Frelsesarmeen ikke skal ha noe arrangement der du bor, så burde du prøve kirkens bymisjon. Lykke til ps: la oss få høre hvordan det går...
Gjest Gjest_lillede_* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Takkfor svar...skal sjekke det ut
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg har hørt at Frelsesarmeen ofte har et rush av folk som vil hjelpe til akkurat i julen, sånn at de faktisk må avvise folk. Men at de har mye mer behov resten av året. Uansett verdt et forsøk
Gjest Begonia Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg har hørt at Frelsesarmeen ofte har et rush av folk som vil hjelpe til akkurat i julen, sånn at de faktisk må avvise folk. Men at de har mye mer behov resten av året. Uansett verdt et forsøk Behovet for hjelp varierer veldig i de ulike byene, så du må kontakte dem for å høre. Og ja, Frelsesarmeen trenger folk som er villige til å hjelpe til hele året. Hjelpebehovet viser seg å øke fra år til år. Forskjellen mellom fattige og rike, mellom de som lykkes og de som ikke lykkes blir større og større. Det er så mange som trenger en utstrakt hånd og en klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå