Goldilocks Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 jeg bruker JASON med aprikos-duft, veldig bra og uten så mye tulleingredienser som ikke er bra for huden eller rett og slett lactacyd fra apoteket eller, hvis jeg har tørr hud, blander jeg litt eterisk olje i jojoba-olje og bruker dette, fungerer også supert som skrubb hvis du blander inn salt, sukker eller kaffe
Amanlis Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 Min favoritt er Olive Shower Gel fra Body Shop. Den lukter nydelig.
Gjest Borghild Skrevet 1. februar 2008 #23 Skrevet 1. februar 2008 Samme her! Den er helt fantastisk. Og den med bringebær. Og mandarin. Og den grønne oppkvikkende saken. Og.... Jeg digger body shop!
Mischa Skrevet 1. februar 2008 #24 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Den beste er uten tvil Philosophy 3-in-1 showergelCinnamon Buns er min favoritt, men strawberry milkshake, coconut frosting, raspberry sorbet og candy cane er også gode! En annen favoritt er Bath & Body Works, favorittene mine derfra akkurat nå er Twisted Peppermint, Blackberry Vanilla, Brown sugar & fig, Sensual amber.. Endret 1. februar 2008 av Mischa
Gjest Audrey Horne Skrevet 1. februar 2008 #25 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruker helst dusjolje og veksler mellom Nivea og SebaMed med parfyme. Weleda dusjkrem med rose (knallrosa tube) er også god og tørker ikke ut huden.
Titta Skrevet 2. februar 2008 #26 Skrevet 2. februar 2008 En annen favoritt er Bath & Body Works, favorittene mine derfra akkurat nå er Twisted Peppermint, Blackberry Vanilla, Brown sugar & fig, Sensual amber.. Åh, hvor får du tak i Bath & Body Works? Er du i USA, eller har du funnet en side hvor det kan bestilles? Prøvde på sidene deres en gang, men de sender jo ikke til andre land enn USA
Mischa Skrevet 2. februar 2008 #27 Skrevet 2. februar 2008 Åh, hvor får du tak i Bath & Body Works? Er du i USA, eller har du funnet en side hvor det kan bestilles? Prøvde på sidene deres en gang, men de sender jo ikke til andre land enn USA Jeg var i USA i sommer og hamstret, men kjøper også litt på eBay. Tror ikke det selges noe annet sted enn i USA.. Det er veldig billig på eBay, det eneste er at shipping ofte blir dyrt fordi produktene veier en del, men det er absolutt mulig å gjøre kupp
Titta Skrevet 2. februar 2008 #28 Skrevet 2. februar 2008 Oki. Da prøver jeg meg på eBay. Og hamstrer til sommeren når jeg skal til statene. Flere år siden jeg brukte opp lagerer jeg hadde med meg sist jeg var der, så blir spennende å se om jeg synes det er like bra nå
Solknapp Skrevet 2. februar 2008 #29 Skrevet 2. februar 2008 For øyeblikket er denne min favoritt - herlig og oppfriskende: Lancome Aroma Delice Exciting Shower Gel
Gjest Raptuza Skrevet 3. februar 2008 #30 Skrevet 3. februar 2008 Fekk dusjgele frå Body Shop til jul som eg testa hin dagen. Klødde og huden blei skjellete rundt under armane. Får ikkje hjelpa om det luktar himmelsk - må tilbake til dusjolja.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #31 Skrevet 3. februar 2008 Det er veldig mange kunder som er kjempefornøyd med decleors. Den kan brukes som intimsåpe også. Vi selger masse av den! Hva heter den??? Hvor mye koster den i Norge (for hvor stor flaske)?
linky Skrevet 3. februar 2008 #32 Skrevet 3. februar 2008 Liker helt vanlig Dove, den som er hvit og blå Liker Dove godt jeg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå