Gjest lucky!74 Skrevet 26. september 2007 #1 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er veldig glad i Dr greves barnesåpe. Den lukter utrolig godt men så i en test at den har samme ph som skurekrem så det er nok på tide med noe nytt! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 26. september 2007 #2 Del Skrevet 26. september 2007 Biotherm De har flere typer av den jeg er mest glad i den som kommer i grønn/blå flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 26. september 2007 #3 Del Skrevet 26. september 2007 Jason, fås på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 26. september 2007 #4 Del Skrevet 26. september 2007 Jason, fås på helsekost. Enig! Kjempegod, og fri for skadelige ingredienser. Jeg har en med Aloe Vera og den med Lavendel - tenkte jeg skulle prøve flere også. Tørker ikke ut huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_maia_* Skrevet 26. september 2007 #5 Del Skrevet 26. september 2007 nå er jeg en "fan" av L'Occitane da Elsker deres mandel dusjolje. Den skummer som en såpe i kontakt med vann og lukter fantastisk godt!!! Helt herlig på huden. Vasker som en såpe uten å virke uttørkende. Tror flere enn meg kan bli avhengig av denne om de "oppdager" den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Del Skrevet 26. september 2007 nå er jeg en "fan" av L'Occitane da Elsker deres mandel dusjolje. Den skummer som en såpe i kontakt med vann og lukter fantastisk godt!!! Helt herlig på huden. Vasker som en såpe uten å virke uttørkende. Tror flere enn meg kan bli avhengig av denne om de "oppdager" den Får man kjøpt denne over nettet noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 27. september 2007 #7 Del Skrevet 27. september 2007 Får man kjøpt denne over nettet noe sted? Jepp, tror den finnes på www.strawberrynet.com Liker den veldig godt selv. Også Body Shop sin kokosnøtt dusjkrem. Såpe er ikke greia for denne piken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 27. september 2007 #8 Del Skrevet 27. september 2007 Min favoritt er Weledas dusjkrem med hagtorn, i oransje tube. Skummer lite, men huden blir kjempemyk av den, og så lukter den helt fantastisk. Tror jeg betalte 89,- på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 27. september 2007 #9 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg sverger til Dermalogicas Bodywash. Kommer i stor pumpeflaske. Bruker også L'Occitane innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 27. september 2007 #10 Del Skrevet 27. september 2007 MOP sin Pear Body Wash, deilig duft av pære, økologiske ingredienser, mild og fin. Pleier å kjøpe den på Look Fantastic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 27. september 2007 #11 Del Skrevet 27. september 2007 Liker helt vanlig Dove, den som er hvit og blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miljøforkjemperen Skrevet 27. september 2007 #12 Del Skrevet 27. september 2007 Bruker Sunlight, sånne såpeblokker (vanlige såpestykker egentlig). Varer en evighet fordi den består av ordentlig såpe og ikke mykgjort og utvannet dritt som selges til ekstra drøy overpris. Sunlight - kr 9,- for to stykker. Lukter som...tja, såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kima Skrevet 27. september 2007 #13 Del Skrevet 27. september 2007 Bodyshop sin VITAMIN E BODYWASH. huden blir silkemyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toris Skrevet 27. september 2007 #14 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg elsker alt som kommer fra LUSH! Særlig karma soap og "honey i washed the kids" med honninglukt er deilige. Såpene kommer i fast form. Bruk svamp og såp deg inn med det deilige skummet. Dusjing ble en ny opplevelse etter at jeg begynte å bruke produktene fra LUSH. Kjeden finnes jo desverre ikke i Norge. Det er litt dyrt å bestille fra sverige, så jeg rasjonerer når jeg er i utlandet. www.lush.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. september 2007 #15 Del Skrevet 27. september 2007 Seba-Med dusjolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 28. september 2007 #16 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Min favoritt er Weledas dusjkrem med hagtorn, i oransje tube. Skummer lite, men huden blir kjempemyk av den, og så lukter den helt fantastisk. Tror jeg betalte 89,- på helsekost. Hadde trodd at den lukta ble for intens for deg som var luktfreak da. Men enig, den er kjempegod! Liker også dusjsåpen fra Body Shop med Shea. Endret 28. september 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 28. september 2007 #17 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg bruker Dr. Greve's Dusjsåpe, jeg. Har brukt den siden den kom ut på markedet - fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. september 2007 #18 Del Skrevet 28. september 2007 Hadde trodd at den lukta ble for intens for deg som var luktfreak da. Men enig, den er kjempegod! Liker også dusjsåpen fra Body Shop med Shea. Den lukter i det minste godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 20. oktober 2007 #19 Del Skrevet 20. oktober 2007 Eg elskar min nye favoritt som er ein dusjolje frå Yves Rocher. Meir olje enn såpe, og huden blir ikkje tørr! Og så luktar den deilig sydhavs gardenia. Kjempe produkt til den prisen! Ordra just 2 ekstra, for vil ikkje gå tom. Har funne min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 30. januar 2008 #20 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er veldig mange kunder som er kjempefornøyd med decleors. Den kan brukes som intimsåpe også. Vi selger masse av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå