Gå til innhold

Verdens beste dusjsåpe?

Gjest *lucky*

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i Dr greves barnesåpe. Den lukter utrolig godt men så i en test at den har samme ph som skurekrem så det er nok på tide med noe nytt! Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jason, fås på helsekost.

Enig!

Kjempegod, og fri for skadelige ingredienser. Jeg har en med Aloe Vera og den med Lavendel - tenkte jeg skulle prøve flere også. Tørker ikke ut huden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_maia_*

nå er jeg en "fan" av L'Occitane da ;)

Elsker deres mandel dusjolje. :)

Den skummer som en såpe i kontakt med vann og lukter fantastisk godt!!! Helt herlig på huden. Vasker som en såpe uten å virke uttørkende.

Tror flere enn meg kan bli avhengig av denne om de "oppdager" den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg en "fan" av L'Occitane da ;)

Elsker deres mandel dusjolje. :)

Den skummer som en såpe i kontakt med vann og lukter fantastisk godt!!! Helt herlig på huden. Vasker som en såpe uten å virke uttørkende.

Tror flere enn meg kan bli avhengig av denne om de "oppdager" den ;)

Får man kjøpt denne over nettet noe sted? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man kjøpt denne over nettet noe sted? :)

Jepp, tror den finnes på www.strawberrynet.com

Liker den veldig godt selv. Også Body Shop sin kokosnøtt dusjkrem. Såpe er ikke greia for denne piken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Min favoritt er Weledas dusjkrem med hagtorn, i oransje tube. Skummer lite, men huden blir kjempemyk av den, og så lukter den helt fantastisk. Tror jeg betalte 89,- på helsekost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miljøforkjemperen

Bruker Sunlight, sånne såpeblokker (vanlige såpestykker egentlig). Varer en evighet fordi den består av ordentlig såpe og ikke mykgjort og utvannet dritt som selges til ekstra drøy overpris.

Sunlight - kr 9,- for to stykker. Lukter som...tja, såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker alt som kommer fra LUSH! Særlig karma soap og "honey i washed the kids" med honninglukt er deilige. Såpene kommer i fast form. Bruk svamp og såp deg inn med det deilige skummet. Dusjing ble en ny opplevelse etter at jeg begynte å bruke produktene fra LUSH. Kjeden finnes jo desverre ikke i Norge. Det er litt dyrt å bestille fra sverige, så jeg rasjonerer når jeg er i utlandet.

www.lush.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Weledas dusjkrem med hagtorn, i oransje tube. Skummer lite, men huden blir kjempemyk av den, og så lukter den helt fantastisk. Tror jeg betalte 89,- på helsekost.

Hadde trodd at den lukta ble for intens for deg som var luktfreak da. ;) Men enig, den er kjempegod!

Liker også dusjsåpen fra Body Shop med Shea.

Endret av Advena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Deception
Hadde trodd at den lukta ble for intens for deg som var luktfreak da. ;) Men enig, den er kjempegod!

Liker også dusjsåpen fra Body Shop med Shea.

Den lukter i det minste godt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Raptuza

Eg elskar min nye favoritt som er ein dusjolje frå Yves Rocher. Meir olje enn såpe, og huden blir ikkje tørr!

Og så luktar den deilig sydhavs gardenia.

Kjempe produkt til den prisen!

Ordra just 2 ekstra, for vil ikkje gå tom. Har funne min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Pupsilure

Det er veldig mange kunder som er kjempefornøyd med decleors. Den kan brukes som intimsåpe også. Vi selger masse av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...