Gå til innhold

Kvalitet på møbler fra jysk?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

litt små skeptisk her,,men kan man forvente like bra kvalitet fra jysk som på andre møbelforetninger?

syns noen møbler fra liva serien var fin.. noen som har av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_holly_*
litt små skeptisk her,,men kan man forvente like bra kvalitet fra jysk som på andre møbelforetninger?

syns noen møbler fra liva serien var fin.. noen som har av de?

Jysk suger jo rett igjennom - stygge materialoverflater, totalt dårlig kvalitet. Man får jo alltid det man betaler for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke alltid like imponert over andre møbelforetninger heller, men det ville aldri falt meg inn å kjøpe møbler på jysk.

De har synlig dårlig kvalitet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet og Jysk hører til i hver sin ende av en skala.

Jysk er verre enn Ikea noen gang har vært.

Det er en grunn til at varene de selger der er pissbillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Jeg kjøpte en bokhylle på jysk en gang. Den var utrolig "vaglete" og ustabil.

Men jeg har kjøpt et par kommoder der også, som fungerer helt ok. Det er ikke verken verdens mest solide eller vakre, men det fungerer helt fint til å oppbevare undertøy i.

Så alt til hvert sitt bruk.

Men jeg har ingen planer om å kjøpe noe på Jysk i fremtiden (for meg hører det "den fattige studietiden" til ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk har skikkelig dårlig kvalitet på møblene. men kvalliteten på sengene er bra, det het jo norsk sengetøylager før.

Jeg har kjøpt en gjesteseng der og har faktisk sovet i den selv, og den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senger og dyner er bra, men andre møbler er det verre med.

Du får mest hagemøbler, stolputer osv for pengene på Jysk (ikke akkurat sesong nå), og de har enkelte kommoder som er OK.

Ellers styrer jeg unna Jysk.

Kvaliteten er jevnt dårlig, servicen elendig med mindre du kommer rett før stengetid (de får ikke lov til å bemanne mer en absolutt minimum), og prisene er stort sett lavere på IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et tv-bord i livaserien, og er kjempefornøyd med det. Absolut ingenting i veien med det. Men skal være enige i at servicen er dårlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos service:

De som jobber på Jysk gjør så godt de kan. Når du endelig når fram i køen er servicen som regel helt super, men bemanningen er helt marginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det litt motsatt. Det var mange på jobb der, men ingen kunne fortelle oss når tv-bordet kom inn. De visste ikke hvilke dager der kom varer på, og da vi opplyste de om at det var kommet varer den dagen vi var der (vi hadde fått beskjed fra en annen jysk-butikk), ante de ikke om tv-bordet var der eller ikke. De visste heller ikke hvor fakturaen var, slik at de kunne sjekke det. Fikk beskjed av alle som var der av å spørre noen andre. Det synes jeg er dårlig service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og spør de selv,

Tror du de innrømmer at kvaliteten er dårlig, da? De får vel neppe solgt noe da, og de fleste butikker har vanligvis som mål å få solgt mest mulig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senger, madrasser, sengetøy og div utstyr er det i alle fall helt grei kvalitet på

Det er jeg enig i. Men møblene er en annen sak. Hadde kjøkkenbord fra Jysk og det var av latterlig dårlig kvalitet. Fikk følelsen av at både bord og stoler kom til å klappe sammen hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på. Hjemme så er både seng, skap, pult og bord ved siden av senga fra jysk, men det er tykt treverk.. Har hatt det en god stund og så vidt jeg vet så er alt like helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal være enig at mesteparten fra JYSK er skrap. UNNTATT den LIVA serien. Er jo tross alt eik det er snakk om her. Jeg har ihvertfall bestilt bord + fire stoler og krakk til kjøkkenet mitt.

Bra nok for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig at mesteparten fra JYSK er skrap. UNNTATT den LIVA serien. Er jo tross alt eik det er snakk om her. Jeg har ihvertfall bestilt bord + fire stoler og krakk til kjøkkenet mitt.

Bra nok for mitt bruk.

Interessant. Du uttaler deg om kvalitet kun på bakgrunn av en bestilling du har forstatt? Uten å ha tatt møblene i bruk? Uten så mye som å ha fått møblene i hus?

Skikkelig troverdig uttalelse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Du uttaler deg om kvalitet kun på bakgrunn av en bestilling du har forstatt? Uten å ha tatt møblene i bruk? Uten så mye som å ha fått møblene i hus?

Skikkelig troverdig uttalelse. :ler:

Vel, jeg har da sett at det er eik som er brukt, og som du kanskje vet, så er det et meget solid treverk.. Det er på bakgrunn av DET jeg uttaler meg.

Eik er og blir EIK. Samme om det er fra jysk eller bohus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har da sett at det er eik som er brukt, og som du kanskje vet, så er det et meget solid treverk.. Det er på bakgrunn av DET jeg uttaler meg.

Eik er og blir EIK. Samme om det er fra jysk eller bohus.

Ja selvfølgelig har du gjort et kupp! Uten tvil!

At det f.eks. er noe som heter dårlige skruer og dårlige plugger er helt uten betydning, for det er jo eik - for det har du sett med egne øyne.

At noen lenger opp har sagt at den møbelserien er dårlig spiller jo ingen rolle, for de har hatt møbler fra den serien selv, mens du kun har sett det i butikken og bestilt det - uten så mye som fått det i hus.

Klart du har rett!! LIVA er dritbra!!

Eller kanskje ikke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...