Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er det noen av dere som har luktet på den nye parfyme som heter midnight poison fra Dior?
Snibel Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Er det noen av dere som har luktet på den nye parfyme som heter midnight poison fra Dior? Jeg har faktisk fått tak i en prøve på den og har bestemt meg for å kjøpe den :D
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg har faktisk fått tak i en prøve på den og har bestemt meg for å kjøpe den :D hvordan er den i forhold til hypnotic poison og pure poison? (det er de to jeg har fra før og synes er veldig gode)
Linda644 Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg syns ikke den var noe god... men jeg liker ikke poisen fra før da... den er jo i tillegg rådyr!
Gjest Deception Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg ville så gjerne like den, men jeg synes den har altfor mange likhetstrekk med CK Euphoria og Prada Eau de Parfum til at jeg orker å kjøpe den (tror jeg). Den er litt mindre fruktig enn førstnevnte, og litt mindre søt enn sistnevnte. Jeg synes ikke den er så fryktelig dyr, mer som alle andre parfymer på parfymerier (ca 400 for 30 ml). Hvorfor er det blitt slik at alle nye parfymer lukter likedan som noe som allerede finnes på markedet? Det er gørr kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå