Ghost Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg kjøpte en Care Bear bamse til datteren min idag, og siden hun vare med i leketøysbutikken så måtte vi pakke den ut ifra esken med en gang. Men det var først vi kom hjem at jeg satte i batteriene, når jeg trykker på "on" hører jeg en liten trall.... Men thats is. Jeg fulgte ledningen og fann ut at den går inn til nesen på bamsen. Men jeg skjønner liksom ikke helt hva den skal gjøre? Noen som har en slik bamse? og hvordan fungerer den? Har jeg kjøpt en som ikke funker kanskje..
Gjest Gjest_kallamilla_* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Min datter har en care bear bamse, og det eneste den kan er å le når hun trykker den på magen.
Ghost Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg trykker og trykker overalt, men ingen reaksjon..
Kittykat Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Den som synger skal jo trykkes på på begge hendene, men den skal vel synge mer en en liten trall? Jeg prøvde en i butikken for gud vet når og den sang mer enn en liten trall....Jeg ville tatt den tilbake til butikken og spurt om det var noe galt med den eller om den skal være sånn...
Ghost Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Vi fant ut av det... Det fulgte visst med et smykke. Så man skulle bruke smykket og røre ved nesen hans. Da begynte bamsen å snakke! Men takk for svar
Kykkelikokos Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Vi fant ut av det... Det fulgte visst med et smykke. Så man skulle bruke smykket og røre ved nesen hans. Da begynte bamsen å snakke! Men takk for svar Sånn vil jeg også ha!
Hermione Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Denne har vi og! Men det smykket har ein tendens til å forsvinne, så vi har store leiteaksjonar rett som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå