Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere må hjelpe meg jeg har endelig bestemt meg for å klippe meg "kort". Og da tenker jeg på ca til haka-lengde, oppklippet. Heller en søt frisyre enn en tøff, hvis dere skjønner. Men jeg klarer ikke helt å finne ut nøyaktig hvordan. Kan dere legge ut noen linker til meg her? Det skal heller ikke være så mye lugg, jeg har en ganske kort skrålugg fra før. ønsker ikke kort, rett lugg og heller ikke masse lugg som går fra langt bak på hodet...

hehe nå er jeg spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå for en bob, dvs kort i nakken, og skråner framover med lenger framme :)

Skrevet

Enig! Det er kjempe stilig!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Men er det en søt frisyre? Hvis lengdeforskjellen mellom håret foran og bak er stor, syns jeg det blir mer røft. Forresten så syns jeg boben til Victoria Beckham er grusom. Men antar at det er andre som vil kle noe sånt bedre enn henne, da, trenger ikke å være fælt på alle.

Skrevet
Men er det en søt frisyre? Hvis lengdeforskjellen mellom håret foran og bak er stor, syns jeg det blir mer røft. Forresten så syns jeg boben til Victoria Beckham er grusom. Men antar at det er andre som vil kle noe sånt bedre enn henne, da, trenger ikke å være fælt på alle.

Kommer veldig an på om du har fall og krøller i håret eller helt rett hår. Slik som boben til Beckham er med helt glatt hår blir den veldig streng. Med krøller derimot kan den heller framstå som søt. Og med sideskill og spenne kan det tom bli nesten i overkant søtt.

Skrevet

Det blir ikke akkurt bob. men noe i den lengden, bare oppklippet og litt "mykere" frisyre. Tror ikke jeg kler bob, den blir kanskje for streng for meg??

Gjest Deception
Skrevet (endret)

For å få et vellykket resultat, er det også lurt å tenke på hårstrukturen din; en frisyre som Victoria Beckham er kanskje ikke så lurt på et hår med litt grovere struktur/og eller fall, men den er fin på et glattere og tynnere hår. For eksempel.

Jeg tror det lureste rett og slett er å diskutere med frisøren hva du kan tenke deg, og sammen komme fram til noe som vil fungere for deg.

Sienna Miller har forresten hatt flere litt søte, korte frisyrer. Kanskje hjelper det å google noen bilder av henne? Selv er jeg svak for enkelte av frisyrene til Lise Karlsnes, men det er kanskje fordi jeg har noe liknende selv for tida. ;)

Endret av Deception
Skrevet
For å få et vellykket resultat, er det også lurt å tenke på hårstrukturen din; en frisyre som Victoria Beckham er kanskje ikke så lurt på et hår med litt grovere struktur/og eller fall, men den er fin på et glattere og tynnere hår. For eksempel.

Jeg tror det lureste rett og slett er å diskutere med frisøren hva du kan tenke deg, og sammen komme fram til noe som vil fungere for deg.

Sienna Miller har forresten hatt flere litt søte, korte frisyrer. Kanskje hjelper det å google noen bilder av henne? Selv er jeg svak for enkelte av frisyrene til Lise Karlsnes, men det er kanskje fordi jeg har noe liknende selv for tida. ;)

Ja! Du er inne på noe :) På mote.no har jeg fått hjelp. Lurer på det bildet av sienna her:

http://www.mote.no/showthread.php?t=12316

Skrevet

Jeg var hårmodell og fikk klippet bob. Ser helt jævlig ut. Angrer

Skrevet

Ja nå har jeg klipt meg :D ble relativt fornøyd jeg altså, men tror jeg må tilbake å tynne det mer for nå så stapper jeg det bak øra for at det ikke skal stå ut på sidene... skal prøve å vaske det og ordne det selv en gang først for å se.

Frisyren er ikke helt kort, men opp fra skuldrene, kanskje sånn hake-høyde. ligner litt på bob, men er klipt opp litt annerledes så det ble litt mykere liksom. også har jeg blitt helt lys!! det var nesten det kuleste, for nå har jeg hatt mørk brunt hår i over 2 år. Er fornøyd jeg altså. Vet ikke helt hva samboeren min synes, han sier jeg er fin og søt, men at han kanskje heller synes det lange var fint.

han om det, jeg er fornøyd i hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...