bjerta Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hadde eggløysing i midten av mnd. har i periodevis etter det kjent eit press nedest i magen. kjennes ut som menssmerter eller luftsmerter,uten at eg har luft liksom. Av og til er det faktisk ubehagelig å ligge på magen når eg skal sove, slutta på pilla i forrige mnd,og håpar jo mensen kjem(eller eigentleg ikkje.. ) Kan eg vere gravid???? Etter EL vart brystvortene mine ganske følsomme og ømme, og klødde litt. uff, eg leitar jo etter teikn, so kan vel vere innbilt alt. Eg veit ikkje. Men kva trur dere?? Burde eg ta ein test eller er det for tidleg?
*Lene* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Du kan ta en CB 3 dager før IKM Lykke til
bjerta Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Du kan ta en CB 3 dager før IKM Lykke til ja,men no veit jo ikkje eg kor lang syklusen er då. Har jo ikkje fått den riktige mensen etter pilla. Men skal eg berre rekne ein mnd etter siste "fakemens" då el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå